En de winnares is...

Jaja, vannacht was de finale van Holland's Next Top Model met Anke, Bo, Daelorian en Nikki! Veel catwalk ofcourse! En niet alleen alle 13 modellen van dit jaar zag je, maar ook nog eens de winnares van twee jaar geleden: Tamara Slijkhuis! En Tamara zei het al, ze wilde in Doutzen's voetsporen treden en ineens stond ze later naast haar in een shoot!!! Dus dat is wel heel bijzonder en laat zien dat je ver kunt komen met dit programma!
Ik ben benieuwd of de winnares van dit jaar later ook zo ver zal komen in de toekomst!
 
De meiden Bo en Daelorian, die ik al had verwacht in de finale,  zaten er in =P! Dus ik was wel benieuwd of één van hun zou winnen. Vooral vanwege de populariteit van die twee!
 
Hoe dan ook, vele catwalks in gekke en mooie creaties en ook de modellen die dit afgelopen seizoen niet in de finale zijn gekomen. Toen ik bij een van die catwalk shows de hoge hakken zag! KILLERHEELS GEWOON! Onwijs spannend, want stel je voor dat je valt!
 
Ook werden er fotoshoots gedaan, waarvan één van Sharon. Hier zijn de resultaten:
De laatste tips van Sharon
Anke.
De laatste tips van Sharon
Bo.
De laatste tips van Sharon
Nikki.
De laatste tips van Sharon
Daelorian.
 
 En er werd ook nog een covershoot gedaan voor de Glamour!
DE covershoot voor Glamour
Toen ik de foto van Anke zag, was ik wel verrast hoor! Prachtige foto! Ineens begon ik gedurende deze finale steeds meer fan van haar te worden!
DE covershoot voor Glamour
Bo.
DE covershoot voor Glamour
Nikki.
DE covershoot voor Glamour
Daelorian.
 
PS. Dit keer staan de foto's niet op volgorde van één top 4. Ik heb ze er gewoon zo ingezet =P!
 
Eén van de leukste catwalk shows vond ik toch wel degene waarop Tamara Slijkhuis te zien was. Het is altijd wel leuk om te zien hoe zo iemand na zo'n lange tijd is veranderd op de catwalk! En sowieso is heel Holland's Next Top Model dit jaar in een nieuw jasje gestoken. Het had zo'n andere sfeer dan voorheen!
 
Maar goed de uitslag kwam na vele spanning. En dit is het geworden:
Wie zijn de finalisten?
De nummer 4. is Daelorian. Vanwege haar lengte vinden ze haar niet degene die het meeste kans maakt.
Wie zijn de finalisten?
Nummer 3. was Bo. Ze zagen haar wel als een goed model, maar gewoon niet de beste.
Wie zijn de finalisten?
En toen werd het spannend! Anke en Nikki bleven over. Nikki had ik zelf als mijn derde favoriet gezet en Nikki op 4. En deze finale begon ik ook al meer fan van Anke te worden, maar Nikki is natuurlijk ook mooi om te zien. Dus het werd toch spannend.
Wie zijn de finalisten?
Hoe dan ook NIKKI HEEFT GEWONNEN! Dus gefeliciteerd aan Nikki =P! Het is toch gaaf wat ze voor elkaar gekregen heeft en ik ben benieuwd of we haar binnenkort ook naast Doutzen Kroes zien staan of whatever ze gaat doen. Ze gaat in elk geval naar Mallorca en gaat een top tijd tegemoet!
 
Zeker leuk dus en ook al won Bo niet, was het toch een leuke finale. Al die meiden kwamen over met zo'n aardig karakter! Dus het was ze sowieso allemaal gegund denk ik! Zelden zie je modellen die zo'n goede, volwassen houding hebben gehad! Ik ben heel benieuwd naar vorig jaar! Want dat  feit werd ook weggegeven! Volgend jaar weer een nieuw seizoen! Dus als je je wilt opgegeven moet je dat gewoon doen, want ik weet zeker dat je gezien mag worden =]!
 
Hoe vond jij deze finale?? Ben je het eens met de winnares??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten