18x Good Food!

Nu ik als groente meisje werk, ben ik steeds gezonder geworden! Zo eet ik minimaal per dag twee stuks fruit. Sterker nog, ik denk een zelfs flinke overdosis! Gezond eten is natuurlijk altijd goed, maar wat zijn nou die lekkere gezonde snacks, what's the good food?? Ik dacht, laat ik er eens een lijstje van maken ^^! Dat scheelt weer, i.p.v. dat ik uren sta te denken over wat ik nou weer eens nemen ;)!

1. Zoute Sticks.
2. Japanse Mix.
3. Sultana.
4. Liga.
5. Ontbijtkoek.
6. Komkommer, eventueel met een beetje sambal (ja dat meen ik echt!)
7. Paprika.
8. Cherrytomaatjes.
9. Fruit.
10. Eierkoek.
11. Wortels.
12. Gezouten popcorn.
13. Smoothie van magere yoghurt met vers fruit.
14. Bekertje bouillon.
15. Broodje gezond, natuurlijk!
16. Hennepzaad.
17. Chia zaad.
18. Honingnootjes.

Ik had dus wat informatie opgezocht om dit lijstje te maken en ben wel tevreden zo ^^. Het laat zien dat er ook genoeg gezonde dingen zijn om te eten, die ook nog eens lekker zijn. Het meeste at ik zelfs al! Ik was wel verbaasd, toen ik gezouten popcorn zag staan. Toevallig vind ik dat super lekker en past het goed bij m'n filmavonden <3! Anyways, ik ben goed op weg naar een healthy life!
 
En hoe zit het eigenlijk met jouw gezondheid?? Eet je goed of valt er nog wat te verbeteren??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er goed uit! Ik ben ook gezonder aan het eten in ieder geval aan het proberen!
    ik post nu net een post van mijn zelfgemaakte smoothie!

    misschien zou jij mij ook willen volgen op mijn youtube kanaal
    Rachelkromdijk! ik heb ook al een shoplog gemaakt dat was mijn eerste video.

    liefs
    http://rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haii, ik heb een abo op je Youtube Kanaal genomen ;)! Thanks voor je reactie <3!

      Verwijderen
  2. Leuk artkel! Ik vind watermeloen echt hemels hahaha (:

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten