Weg met je rimpels!

Natuurlijk hoeven meiden van mijn leeftijd daar nog niet over na te denken, maar ik vond dit weer zo'n grappige Japanse trend! Echt bizar gewoon!
 
De Japanners hebben een mondstuk ontworpen, dat tegen rimpels zou werken! Dit is de ‘Face Slimmer Exercise Mouthpiece’ die ervoor zorgt dat er met gerichte ‘mondbewegingen’ een jeugdigere uitstraling ontstaat.  Tja, ik met m'n tienerbrein dacht eerst aan iets anders, maar laten we dat maar achterwegen laten xD. Anyways, vergeet de plastische chirurgie, want met dit mondstuk ben je rimpeltjesvrij”.
 
Hahaha wat vind jij ervan??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik ben altijd benieuwd of dit echt werkt. Heb wel eens vaker van die Japanse dingen gezien, ook zo'n neus-verkleiner of zo. In elk geval ziet het er belachelijk uit.. :"), en ik vind het.. tja, een beetje raar. Hoe komen ze erop om dit soort dingen te maken? Maar als het echt werkt, zou ik het ook nooit gebruiken eigenlijk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely blog<3
    http://aimerose.blogspot.dk/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, die Japanners zijn echt te bizar gewoon. Toch zou ik wel eens naar Japan willen, gewoon om te kijken hoe het er daar aan toe gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké ja,ik snap wat je bedoelt met je tienerbrein ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten