Mook - Part 2!

De vakantie met Cynthia, Lauren en Ruth was maar een weekje, dus we probeerde een beetje van alles te doen. Zo gingen we na het weekend lekker shoppen in Nijmegen ^^!
 
Ik heb dankzij Ruth ook voor het eerst in m'n leven spekkoek op ^^! Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt, maar het lijkt op een groen mini taartje. Voor mij in elk geval wereldvreemd, maar onwijs lekker haha!
Ook hebben ze in Nijmegen leuke street-art haha! En skater boys zijn er ook genoeg te vinden ^^! Tja, is maar een tip hoor haha!
Flower langs de weg ^^!
Ice cream back in Mook ^^!
Me nieuwe favo drank sinds het examenfeest van dit jaar: DERSPERADOS ^^!
Ook hebben we ergens in die week een fietstocht gehouden. Vooral ook omdat we inkopen moesten doen. Maar de Lidl was ver weg en het was iedere keer heuveltje op heuveltje af! Nou dat hebben we geweten, onze conditie is bar slecht haha!
Mook =P!
Helaas ging Ruth al wat eerder weg dan ons. Maar op de laatste dag zijn we met haar naar het dichtstbijzijnde strandje gereden ^^! En in de avond hebben we door haar voorkeur pizza's gegeten <3! Dus dit was echt Ruth's dagje =P!
 
Aangezien Ruth dus eerder weg ging, bedacht ik een plannetje om leuk afscheid van haar te nemen, maar ik moest eerst weten of de rest het daarmee eens was. Anyways, Ruth ging maar niet weg, dus uiteindelijk werd het maar smoezen achter Ruth's rug om. Oh... dat vond zij duidelijk niet leuk haha! Ze dacht dat het iets tegen haar was xD. Dus ze was gelijk boos die nacht! Maar terwijl zij kwaad naar bed ging, zaten Cynthia en ik de muur al te versieren haha! Wel jammer is dat we Ruth's reactie niet konden aanschouwen, want die doos besloot eerder op te staan dan ons! Had ze alles al gezien! Maar gelukkig was haar humeur weer opgebeurd en was ze wel verrast dat we haar deze verassing nog gaven =P!
Ons laatste nachtje hebben we ge barbecuet met z'n drietjes (Lauren, Cynthia en ik).
 
Dus zo kwam er een eind aan onze vakantie in Mook vol met shop plezier, leuke uitstapjes, wandelingen, koken, The Last Song en dat soort films, een beetje gekibbel en veel Geordie Shore. Van dat laatste iets teveel denk ik haha! Allemaal dankzij Cynthia's tweede huisje ^^!
 
Misschien zien we elkaar niet meer, maar we sloten het wel af met mooie herinneringen <3!
 
xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. super leuk verslag! Ik woon in Nijmegen hahaa ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk :D Ik heb je trouwens genomineerd voor de liebster award :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten