Mook - Part 1!


Voor iedereen komt dan die keer, dat je een vakantie zonder ouders hebt. En mijn eerste vakantie met vrienden ging naar de bestemming Mook (und ein bisschen Deutschland). Een plaatsje in Nederland. De reden voor deze vakantie is eigenlijk een beetje, omdat we realiseren dat dit onze laatste momenten samen kunnen zijn. Iedereen gaat na de middelbare school toch een z'n eigen weg. Vaak in de lessen hadden vooral Cynthia en ik het over hoe leuk he dan zou zijn om met de groep nog op vakantie te gaan ^^!

Nou hadden wij even mazzel, dat Cynthia's tweede huis op een camping in Mook staat! De afspraak was dus geregeld. Met de auto gingen we naar de camping en ik moet zeggen dat ik het nog best een chill plaatsje vind! Ik had een heel ander beeld van een camping (ik kampeer haast nooit xD). Maar het was echt leuk ^^!
Nadat we onze koffers gedropt hadden gingen we naar Deutschland om eens lekker te shoppen ^^! Natuurlijk ook even de meest hoge  en rare hakken aangetrokken =P!

En daarna waar ik al zolang naar verlangde! SCHNITZEL =D! Mit zwiebeln (uien) <3!
De dag erna zijn we door de Mookerheide van Mook gelopen ^^!
Het weer was goed, het bos was mooi en we hadden het super gezellig =P! What do we need more??
Jup, eten van Cynthia ^^!I love her chicken wraps ^^!
 
Zelf koken hoorde er nu dus ook bij deze week (en afwassen), Nou het was echt survivallen hoor (met alleen maar wifi in de supermarkt!) Tja een camping is toch wennen voor me hahaha!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten