Melanie In Motion.


Pasgeleden ben ik met een collega van mij naar zumba geweest. Zij vroeg of ik met haar meewilde naar de opening van Melanie's nieuwe zumba locatie. En natuurlijk had ik daar zin in ^^!

Toen we er aankwamen kregen we al gelijk snoep van chocola. Jummie ^^!

En daarna begon het dansen met de groep, wat ontzettend leuk was ^^! Er waren zoveel mensen bij =P!

Het begin werd ook feestelijk geopend met een drum band. En zo begonnen we swingend aan de zumba les ^^!

Na de eerste introductie les in het nieuwe gebouw, kwam ook nog Murat (bekend persoon uit Spijkenisse haha) met Turkse snacks aan die we na afloop allemaal kregen. Oh I love Turkish food!

De les werd zeker leuk gedaan en vol enthousiasme. Ik moest daarom wel even wennen haha. Maar het was echt heel gezellig en ik ben blij dat ik mee was gegaan ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten