Liebster Award!

Woesjh! Dit was lang geleden, maar ik kreeg een liebster award van Nele! Echt heel erg bedankt ^^! Het is altijd leuk om zoiets binnen te krijgen =]! Ik ben er daarom ook maar mee aan de slag gegaan en vond het er leuk om te doen ^^!
 
Dit zijn in elk geval de regels van zo'n award:
- Vernoem degene die je heeft genomineerd.
  De 11 vragen van degene, die je heeft genomineerd beantwoorden en bedenk zelf 11 vragen.
- Tag 10 blogs, die je nomineert.
- Breng de genomineerden op de hoogte.
 
Dit zijn mijn vragen, die ik moet beantwoorden :
1) Beschrijf je eigen blog (beauty, mode, fotografie,...)
- Uhm ik weet niet of ik m'n blog kan beschrijven. Het gaat over Van alles! Echt een rommeltje eigenlijk. Zelf ben ik ook wat rommelig, dus daarom past het wel weer bij me ^^! Maar goed, het ene moment blog ik reviews over modellenprogramma's als Holland's Next Top Model of The Face en het andere moment weer over wat ik persoonlijk meemaak of wat ik voor interessants tegenkom op internet ^^!
 2) Je beland op een onbewoond eiland en mag 1 ding meenemen, wat zou het zijn?
Mijn canon camera =]! Dan heb ik altijd wat leuks te doen =D!
 3) Wat is je favoriete kledingstuk?
Een muts =]! I love mutsjes =]!
 4) Beschrijf je eigen persoonlijkheid.
Verlegen, twijfelkont, soms wat rommelig ;)!, ik kom soms moeilijk los (je ziet mij dus niet zomaar helemaal aan een paal hangen in een discotheek haha!, eerlijk, een doorzetter, langzaam haha.

 5) Wat is jouw favoriete blog om te lezen?
Pfoeh, mijn favoriete blog om te lezen! Das best lastig om te zeggen. Uhm ik denk...oh ik weet het echt niet (zie je dat ik een twijfelkont ben). Ik lees er zoveel uit verschillende landen! Elke blog heeft denk ik wel z'n specialiteit. Ik houd vooral van reisblogs, omdat ik echt een passie voor reizen heb ^^! Tegenwoordig lees ik bijvoorbeeld de 3opreis blog! Hun hebben zoveel leuke inspiraties voor reizen <3.
 6) Wat is jou talent?
Uhm, volgens andere hoor ik vaak fotografie. Misschien doe ik er ooit eens wat mee =P!
7) Wat vind je de lelijkste trend die er is?
Ik denk die neuspiercing's. Het is niet zo, dat het een persoon lelijk maakt, want sommige mensen kunnen het best hebben. De persoon op de foto hierboven is bijvoorbeeld prachtig, maar ik vind zo'n ring gewoon niet mooi om te zien. Het doet me altijd denken aan een stier xD!
 8) Wat wilde je worden toen je klein was en is dat nog steeds zo?
Veel mensen durven het nooit toe te geven, maar ik doe het dan toch maar. Ik wilde vroeger model worden en ja, het lijkt mij nog steeds leuk hoor! Altijd leuk om op gave foto's te staan ;)! Je moet wel gek zijn om zo'n baan af te wijzen!
 9) Zou je zonder make-up de deur uitgaan? Waarom wel of niet?
Ja hoor, zo'n verschrikking is het niet ;)!

 10) Wat is je favoriete film? Vertel er wat over.
Ik denk The Lizzie Mcguire Movie (jeugdsentiment). Hahaha klinkt zo stom, maar die film heeft zoveel van m'n jeugd beïnvloed! Hilary Duff is echt m'n idool en dit is een film die mij veel jeugdherinneringen geeft ^^!
 11) Ben jij een hakken-meisje of een sneaker fan?
High heels ^^! Of ik er nou wel op kan lopen of niet. Ik vind hakken vrouwelijk en sexy ^^!

Very funny om te beantwoorden en onder het maken van deze post kwam ik erachter dat een  andere persoonlijke eigenschap van mij ook is, dat ik nog wat kinderlijk kan zijn haha! Ik bedoel maar, The Lizzie Mcguire Movie. Tja, my confession dan maar aan jullie ;)!

Ik nomineer deze bloggers ^^:
1. Fije en Lynn.
2. Renate.
3. Luna.
4. Jessy.
5. Lisanne.
6. Miriam.
7. Anna.
8. Rachel.
9. Julie.
10. Charlotte.

Dit zijn mijn 11 vragen voor de volgende genomineerden:
1. Als jij je hart volgt dan zou je...??
2. Wat vind je het leukste aan bloggen??
3. Wie is je blog inspiratie??
4. Wat is volgens jou het meest belangrijke kenmerk, dat een blogger moet bezitten??
5. Zie je jezelf als iemand die gelukkig in het leven staat??
6. Naar welke nieuwe plaats ben je kort geleden geweest??
7. Waar zie je jezelf over 5 jaar??
8. Wat is je favoriete quote??
9. Wat is jouw grootste droom??
10. Wat zorgt ervoor, dat jij je geweldig voelt??
11. Als jij vandaag in één woord zou beschrijven, welk woord kies je dan ??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk dat je me getagd hebt!
    Ik dek dat ik deze later een keertje ga doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieeef! Dankjewel we hebben hem al erg vaak overgenomen maar misschien dat we hem nog een keer doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! En super lief dat je me hebt getagd!! Ik ga deze waarschijnlijk toch overslaan, omdat ik 'm al eerder heb gedaan, maar toch: thank you <33

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je mij hebt getagd! Ik denk dat ik hem nog wel ga doen, ga hem in ieder geval onthouden:)
    Ik vind een neusring ook helemaal niks, je lijkt idd op een stoer dan:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je voor de tag!! En ben het helemaal met je eens over de neuspiercings haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah echt leuk en lief dat je mij getagd hebt! ( zelfs al hebben we elkaar al maanden niet gesproken! ) en ik ben ook gek op lizzie mcguire the movie! Ik moet dan altijd aan denken dat ik de film in de auto aan het kijken was en ik was onderweg naar Rome, dus ik had bepaalde dingen al in de film gezien die ik een dag later zelf zag haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht dus dat ik hierop allang had gereageerd, maar blijkbaar niet dus, haha. Bedankt dat je mij hebt genomineerd! Vind ik echt hartstikke leuk! Ik ben ook zeker van plan 'm een keertje te doen, alleen nog even tijd vinden...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten