Holland's Next Top Model (S6, Ep4).

Alweer de vierde aflevering van Holland's Next Top Model achter de rug met ook nog eens een oude bekende: Kim Feenstra (winnares van het tweede seizoen Holland's Next Top Model). Dit keer waren ze ook nog in Milaan!

Kim was er om de meiden te beoordelen op hun kleding. Daarna gaf ze nog een advies erbij en moesten de meiden uit wat sieraden kiezen, die ze leuk en gepast vonden om te dragen.

Verder ontbrak deze aflevering zeker niet met go see's. Bij de eerste go see, werden de meiden beoordeeld en kwam Nikki eigenlijk als beste uit de go see. Bij de Tweede go see, kreeg Soraya het zelfs voor elkaar om een kaartje van het modellenbureau in ontvangst te nemen. Helaas was Milou wel haar portfolio vergeten en kon zij dus geen go see houden.

In de avond kregen ze dan wel hun ontspanning en kwamen ze op een feest vol met mensen die ook in dat wereldje zitten. En ja Soraya kreeg het weer voor elkaar, zelfs op een feest kreeg ze nog een kaartje van iemand anders om met een modellenbureau in contact te komen! 

Maar uiteindelijk kwam weer een van de leukste dingen om naar te kijken: de fotoshoot. De modellen mochten voor het glamourmagazine gaan poseren. Alleen een minpuntje: Er zijn maar 8 pagina's vrij en er zijn 10 modellen. Dus dat zou betekenen, dat twee modellen niet in het blad zouden verschijnen! 

Elk model wilde natuurlijk in dat blad komen en deed dus zijn best in de aparte kleding. Milou's schoenen vond ik toch zelf ook wel het vetst haha ^^! Het waren hoge hakken met een leuk panterprintje <3!

Anyways, hier show ik dus weer m'n persoonlijke top 3 ^^!

1. Anke.
Wervelende modellen
2. Soraya.
Wervelende modellen
3. Daelorian.
Wervelende modellen
Toch  hadden de meiden alle tien geluk! Want er werd besloten om toch alle modellen een plaatsje te geven in tijdschrift! Lucky them ^^!
Alle foto's van Demy
Demy.
Alle foto's van Milou
Milou.
 
Nadat de hele aflevering weer klaar was vol go see's, de fotoshoot en het gefeest kwam de eliminatie er weer aan. Helaas kon Baldijntje er niet bij zijn vanwege persoonlijke familie problemen, waardoor ze met het vliegtuig terug naar Nederland ging. Dit keer stonden Demy en Milou naast elkaar voor de eliminatie. Toen Anouk haar tablet omdraaide, was het beeld zwart en was er geen foto te zien. Dit betekende dus, dat er dit keer twee modellen niet meer konden meestrijden voor de titel van Holland's Next Top Model.
 
Nu zijn er nog maar 8 modellen in de competitie.
 
Wat van jij van de beslissing van de jury??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wel goed. Al vind ik wel dat ze Soraya teveel kritiek geven en ik snap niet dat ze telkens naar basic moet. Ze doet het het best bij de gosees, loopt goed, zeurt niet, doet haar best, heeft mooie fotos maar het lijkt net alsof de jury haar eruit wil hebben. Voor mij is Soraya (of Lotte) de winnares, ze heeft het totaalplaatje. Nikki heeft niet de maten, Daelorian niet de lengte en Bo vind ik te simpel. Baldijntje, Anke & Kelsey zijn goed maar ik zie hun niet internationale modellen worden. Verder vond ik het ook raar dat Rosalie vorige keer wegmoest, ik vond haar een van de beteren. Naast dat vind ik dit seizoen wel het beste. Veel realistischer, leuke meiden, betere jury, betere shoots en challenges en betere modellen.
    Ik zou het zo hebben gedaan tot nu toe
    13. Cheyenne
    12. Sharon
    11. Demy
    10&9. Milou & Anke
    Dus het komt redelijk overeen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten