Holland's Next Top Model Goes Europe (S6, Ep5)

Zo dit was de eerste aflevering in Holland's Next Top Model, waarbij ik het niet eens was met de eliminatie! Echt zonde, maar daar vertel ik later over verder. Eerst maar bij het begin beginnen.

Er waren weer wat challenges gedaan waaronder één, waarbij de meiden die als eerste aanwezig waren op hun bestemming gewonnen hadden. Dit waren de Bo en Anke! Ook daarna kwam er nog een challenge die ging over oog make-up. Wie de meest perfecte oogopslag had gecreëerd mocht naar huis bellen. Eerst liet Paul Benjamin zien hoe je dat het beste kon opbrengen en daarna was het dus aan de modellen om te laten zien wat zij konden. Deze challenge was gewonnen door Daelorian! Zij mocht ook nog eens iemand uitkiezen om ook 3 minuten lang naar huis te bellen. Na een lange twijfel tussen Lotte en Soraya koos Daelorian toch voor Lotte, omdat zij zag dat Lotte bijna moest huilen. Maar het verschil tussen Lotte en Soraya was wel, dat Soraya nog helemaal nooit naar huis heeft gebeld. Dus Daelorian was van streek toen ze zag dat meiden door haar keuze teleurgesteld waren. Maar gelukkig kwam Anouk om Daelorian te troosten en haar te vertellen, dat Daelorian dit soort dingen nog wel vaker zal meemaken. Uiteindelijk moet Daelorian toch voor zichzelf kiezen.

Ook was er dit keer weer een fotoshoot! Alleen wel een spannende, want deze shoot was topless! De dag van tevoren moesten de meiden bij de zaak Replay al een spijkerbroek uitkiezen en toen dat gedaan was, hoefde ze er alleen nog maar rekening mee te houden dat ze de spijkerbroek niet vergaten mee te nemen. Want geen broek = geen fotoshoot!
Topless shoot met gastjury
Gelukkig had iedereen z'n spijkerbroek gewoon bij zich! Scheelt weer wat drama ;)! Verder moesten de modellen niet alleen topless. Er kwam ook nog een mannelijk model bij! De modellen bleken een topless shoot met hun gastjury: Andrea del Corso te hebben!

Onder de shoot door kreeg Soraya nog een probleem. Ze moest enorm nodig naar de wc. Iets wat je eigenlijk niet kan zeggen op een shoot. Wel stond ze bij de fotoshoot naast een meer, dus ik kan me voostellen dat het niet zo prettig is. Anyways, dat kan dus eigenlijk niet als je een fotoshoot hebt.

Maar hier is weer mijn persoonlijke top 3 =]!:

1. Daelorian.
Sterke topless duo shoot
2. Bo.
Sterke topless duo shoot
3. Lotte.
Sterke topless duo shoot
Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik Bo en Daelorian bijna alle twee op nummer een zou willen zetten Ik weet dat er gezegd is dat Bo een beetje gespannen was op de shoot, maar toch vind ik dat zij er mooi opstaat!
Alle foto's van Soraya
Anyways, eliminatie! De laatste twee die overbleven waren Kelsey en Soraya. En toen maakte de jury een beslissing waarmee ik het niet eens was! Dit was de laatste aflevering van Soraya en maakt geen kans meer op de titel. Nou was dit misschien niet een van haar beste afleveringen, maar ik had toch wel het idee dat Soraya ver zou komen. En voor iemand die enorm nodig naar de wc moest is dit nog best een goede foto geworden toch ^^?? Wel jammer dus!
 
Wat vond jij van de eliminatiekeuze ??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik zat voor de tv en dacht: 'Oh, niet zo spannend. Kelsey gaat er toch wel uit'. Ik was dus ook net zo verbaasd als jij toen Anouk Soraya's foto liet zien! Ik denk dat ze hiermee gewoon wilden laten zien dat opstandig gedrag niet wordt getolereerd op de set?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht echt dat Kelsey eruit zou gaan! maar soraya? dat was inderdaad erg apart. Ik had haar echt wel tot de laatste vier zien komen, op zijn minst. Erg jemmer dus:(
    Leuk geschreven!
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten