Holland's Next Top Model Goes Europe (S6, Ep2).

Daelorian
Alweer aflevering twee! En dit keer kon je de modellen in Kopenhagen zien! We konden ze o.a. zien sporten (wat bleek zwaarder te zijn dan gedacht) en daarna gingen ze gelijk door naar een paar go-sees, waarbij het nieuwe model eruit bleek te springen. Ja, er kwam namelijk een extra model bij! Ik vroeg me ook al af wie er gewonnen had met de wildcard actie om bij Holland's Next Top Model te komen.  En deze aflevering kwam ik erachter dat het Daelorian was. Ze is misschien maar 1.70, maar zeker een model met talent! Zij won 450 euro, dat ze mocht besteden aan sieraden + een massage voor haarzelf! En ook mocht zij iemand meenemen. Zij koos ervoor om Soraya mee te nemen en samen genoten ze van de prijs ^^!

Toch, toen ik een beetje aan het kijken was tussen de deelneemsters had ik verwacht dat Marijke Horjus de wildcard zou krijgen:
Marijke Horjus heeft stemmen nodig
Ik ken haar niet, maar uit nieuwsgierigheid ben ik een beetje wezen scrollen tussen de modellen (tja een beetje kijken wie je kunt verwachten in de serie is niet erg toch =P). Marijke had bijna de meeste stemmen! Ook sprong ze er voor mij wel uit en had ze een gezicht, die je wel blijft onthouden. Ik vind het deels dus wel jammer dat zij er niet bij zit. Ik was wel nieuwsgierig hoe zij het zou gaan doen.
 
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik Daelorian niet goed vind, want bij haar zit er zeker talent in! Ik denk ook wel dat zij het ver kan schoppen in de serie. De andere modellen hebben dat ook door, want zij zijn aardig onder de indruk van het nieuwe model!
 
Ook kwam er natuurlijk weer een fotoshoot aan bod! Dit keer kregen de modellen een heftige fotoshoot, die gefotografeerd werd door fotograaf en gastjurylid Anders Brogaard! Van een redelijke hoogte werden ze langzaam naar beneden gebracht en stonden ze horizontaal vast aan een koord, die ervoor zorgde dat de modellen niet op de grond te pletter zouden vallen! .Anyways, hier is weer mijn persoonlijke top 3 van de fotoshoot met de smartphone ;)!
 
1. Bo. Jep, again blijft ze voor mij iets hebben!
Stoer en stijlvol hoog boven de grond
 
2. Nikki. Deze vond ik best wel gaaf, omdat zij recht in de camera kijkt, bijna alsof ze jouw aankijkt!
Stoer en stijlvol hoog boven de grond
 
3. Rosalie. Ze kreeg misschien wat kritiek over haar lichaam, maar ik vond haar foto goed genoeg voor mijn eigen top 3 ;)!
Stoer en stijlvol hoog boven de grond
Wel vielen er bij de modellen wat tranen, maar ze hebben de shoot wel allemaal goed gedaan! Wat ik ook wel leuk vind, is dat mijn top 3 dit keer toch anders is dan die van de jury zelf. Ik houd er nooit zo van om altijd maar met de mening van andere overeen te komen ;). Soms is een andere mening ook wel leuk! Ik ben benieuwd hoe het allemaal verder ontwikkelt =D!
 Stoer en stijlvol hoog boven de grond
 Zoals elke aflevering kwam er ook nog een eliminatie en moest een model weer terug naar Nederland. Dit keer ging het tussen Sharon en Milou. Beide bleken ze niet de juiste modellenmaten te hebben. Maar dit was voor Sharon dan helaas haar moment om te gaan. Nu zal de strijd nog verder gaan tussen 11 modellen!
 
Ben je het eens met het oordeel van de jury?? En heb je any thoughts about het talentvolle wildcard model Daelorian ;)??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten