Het Vennenbos!

Afgelopen zomervakantie ben ik nog een keertje extra op vakantie gegaan met een ander vriendengroepje van me. We gingen samen naar "Het Vennenbos" een park dat vroeger nog bij Centerparcs hoorde.
 
Heel leuk ook, want ik kwam er vroeger heel vaak. En nu na jaren ben ik er dan toch weer eens heengegaan!
Een van de eerste dingen die we deden was die kinderboerderij (ja echt haha!) En Nanxi deed een poging tot het aaien van een schaap =P!
Pauw =P!
Dit doet me nog het meest aan vroeger denken. Al ergens in de 90's stond dit er al! En nu gewoon nog steeds haha!
Gelukkig zat het weer ons ook vaak mee met wandelingen en gewoon op de dagen die we er waren ^^!
Een avondje bowlen kon natuurlijk niet ontbreken! En ik was niet de aller slechtste JHEE =D!
In een van onze ochtenden besloten we rustig aan te doen en hebben we van die waterfietsen gehuurd. Gelukkig deden Jesse en m'n vriend het trapwerk whaha!
Uitzicht vanuit ons waterfietsje =P.
Stuk landschap dat we bij onze wandeling tegenkwamen. Dit lag vlakbij het park.
Ons huisje ;)!
En the most important: the food! Elke dag kookte er wel iemand, maar we kunnen er niet omheen dat Simon het lekkerste had gemaakt: NOODLES ^^!
 
Gelukkig dus weer een hele leuke vakantie gevuld met enge films, zwemmen, bowlen en je kent het wel wat je op een vakantie doet =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten