Hello, September!

Pareline: Wake me up when september ends
Vandaag 1 september, wat betekend dat ik al een maand een baan heb bij de groenteboer ^^! Super blij dat m'n proeftijd erop zit ^^! Vandaag zou ik eigenlijk weer wat steeldrummen, rijtheorie leren en m'n kamer opruimen, maar m'n zus belde mij s'ochtends op om te winkelen en ik kon het niet weerstaan om even mee te gaan =]! Dus ik heb echt een leuke spulletjes geshopt en een heerlijke dag gehad!

Aan het einde heb ik m'n zus wat Bollywood muziek voorgesteld en hebben we bij haar huis lekker aan de thee gezeten =]!
 Morgen gaat m'n zusje voor het eerst naar het Grafisch Lyceum voor de opleiding mediavormgeving en ze heeft echt al wat gave spulletjes om mee te kunnen tekenen. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat ervaren ^^!

Wel zal ik de zomervakantie missen! Is toch de leukste tijd hè ;)! Wat was jullie mooiste vakantieherinnering van dit jaar?? Mijne was denk ik het dansen met de Turken =P! Omdat ik nooit gedacht had, dat ik dat zou durven! En het was gewoon een erg leuke tijd <3!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten