Grafisch Lyceum bespreking.

Jup, ik ging even langs het Grafisch Lyceum ;)! Niet voor mezelf, maar voor m'n zusje. Deze week was er een ouderbespreking, dus uit nieuwsgierigheid ging ik ook maar mee!
 
Ik vind het echt een leuke school om doorheen te lopen, je voelt je er gelijk prettig en het is wel leuk met al die kleuren en die kunst. Doet me denken aan me middelbare school Scala Molenwatering haha! Veel beter dan zo'n gare grijze school =P! En ik weet dat Channah met deze opleiding doet wat zij het liefste doet, dus daar ben ik wel erg blij om ^^! Ze heeft een goede keuze gemaakt =]!
 
Voor mezelf vind ik het ook een leuke school, mocht ik ooit nog eens overwegen een opleiding fotografie te doen. Maar voorlopig kies ik even voor de "vrijheid" en werk ik nog steeds om mijn doel bij elkaar te sparen ^^!
Anyways, ik kreeg dus een verhaal te horen van meneer Brodie, die blijkbaar les geeft aan mijn zusje. Haha ik voelde me tijdens dat moment meer moeder dan de rest xD. Niet dat ik een moeder ben natuurlijk, maar ik wist bijna alles al over Channah's opleiding en wat zei beleefde en nog gaat doen. Maar in die bespreking waren er gewoon ouders, die vragen stelde waarvan ik dacht: "Dat weet je toch van je kind?" Zelfs ik wist het! En ik ben de oudere zus xD!
 
Maar ik was er weer even een avondje uit huis en dat was ook wel prettig + gratis thee en koekjes YUMMIE!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten