Cinema fun!

Laatste dag van het weekend alweer en dat moet toch leuk afgesloten worden! Vanavond gaan Nina en ik dus weer lekker naar Pathé om een leuke film te bekijken ^^! Dit keer gaan we naar de Indiase film Phata Poster Nikhla Hero =]! I'm excited om hottie Shahid Kapoor op een groot scherm te zien! Hij is toch de eerste bollywood acteur, die ik heb gezien =D!
 
Anyways, ik hoop dat de film leuk is, want I'm so excited =D!
Hoe was jullie weekend?? De mijne was volgestampt met steeldrummen, een verjaardag, een festival en vanavond dus die bios <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het mijne was heel rustig, gewoon lekker thuis gerelaxed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Katy! Dankje voor je reactie, het lijkt me leuk om elkaar te volgen. Ik heb je gevolgd met bloglovin' en gfc. Je blog is superleuk! Volg je teruugg ? :D

    Liefs Bo
    stuffbybo.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten