Baroeg Open Air 2013


Jup hoe vierde ik gisteren the last day of summer?? Nog even een festival! En dit keer was dat Baroeg Open Air. Een soort metal festival in Rotterdam. Er komen in elk geval vaak alternatieve mensen daar en vaak ook mensen die ik uit mijn vroegere TexMex verleden ken. Dus altijd gezellig. Plus het festival is ook nog eens geheel gratis terwijl er toch allemaal artiesten uit het buitenland aanwezig zijn!
In eerste instantie ging ik gewoon met me vriendin Nina erheen, maar je weet hoe dat gaat. Dan is het ineens hey ik ken jou en voor je het weet zit je weer met een groep van 10 op een grasveldje over de absolute onzin te praten ;)!
Anyways, ons weer was okay. Ik heb nog de hele middag in m'n tuin gelegen en toen ik na BOA ging was het nog steeds lekker weer =]! In de avond wel wat kouder, dus toen heb ik m'n sweater maar aangetrokken. Echt een tip die ik iedereen aanraad die naar een festival gaat: neem altijd een dikke trui mee in je tas! Dan hoef je niet te koukleumen ;)!
Uitzicht op mainstage.
 
Moonspell (een black metal band uit Portugal).

Tja het moet maar je muzieksmaak zijn hè haha. Ik denk dat ik toch m'n bollywood muziek op nummer 1 zet, maar waarom niet lekker met wat vrienden naar een festival om gek te doen en een leuke tijd te hebben ;)!

(foto's gemaakt door Nina en Wouter).

xxx Katy ^^! 

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten