Autumn, don't let me fall!

Bleeeghh me favoriete seizoen gaat alweer weg! Het koudere weer komt weer in aantocht! Iets waar ik als koukleum niet helemaal fan van ben! Maar je kan wel lekker veel kleren aan met echte sjaaltjes, mutsjes en weet ik het allemaal =]! Dat vind ik dan wel weer leuk =P! Anyways, een positieve instelling is altijd wel een beetje nodig bij mij. Daarom een inspiratiepost vol herfst illustraties om wat positiever de herfst in te gaan <3!
  



Yes, autumn has a few thing I like ^^! Sowieso hoop ik dit jaar een pompoentaart te maken en een pompoen helemaal uit te carven, voor zo'n spooky gezicht! Oh en elke avond een horror film kijken =P! Verder heb ik me toch weer over laten halen om met wat vrienden naar de Walibi Fright Nights te gaan. Vorig jaar was het eigenlijk veelste druk om leuke dingen te doen en had ik het er wel mee gehad. Maar ja, toch het samenzijn met vrienden haalt me over. Dus ik ga dan toch maar ;)!

Na ja, hopen dat ik m'n herfstdipje overleef dit jaar ^^!

xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. Jaaaa, herfst! Ik houd daar echt van, ik heb net een nieuwe winterjas gekocht bij de Primark en die zit zooo lekker warm dat ik nu al zin heb om hem aan te trekken! Ahh, wat tof dat je ook naar de Halloween Fright Nights gaat in Walibi! Ik ga 12 oktober er heen, zo onwijs veel zin in, voor mij de eerste keer haha! Je blog ziet er leuk uit, natuurlijk ga ik je volgen! :) Als je me liever volgt met Bloglovin', dan ziet de button onderaan mijn intro tekst in de sidebar in dat rondje met het hartje :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's zitten er tussen. Ik hou ook van herfst alleen de regen en het weer zitten altijd zo tegen, mweehh. Maar lekker cosy onder een dekentje met pantoffels, warme chocomel (met slagroom!) en cadeautjes, ja daar hou ik wel van haha! Ik ga ook naar Walibi Fright Nights, 20 oktober! Ik vind het zo eng want ik kan echt niet tegen horrorfilms en heb een fobie voor clownen, dus ik denk dat ik daar letterlijk dood ga ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie, mooie foto's en leuk artikel! Ik heb eigenlijk wel weer zin in de herfst. Sweaters, warme chocolademelk, feestdagen.. Ohnee wacht, dat is weer in de winter. Ach, het gaat allemaal zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtige foto's! Ik heb zin in de herfst gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten