Welcome to Marmaris!

Daar gingen Channah en ik dan met het busje naar Marmaris. Van Içmeler naar Marmaris kost het gelukkig ook niet meer dan één euro, dus het was goed te doen ;)! Marmaris ligt dichtbij Içmeler, maar Marmaris is veel toeristischer. Dat merk je ook wel gelijk aan de Turken die je allemaal in hun shop proberen te krijgen. Mijn zusje werd er een beetje gestoord van en aangezien ik niet makkelijk nee kan zeggen, heeft ze me letterlijk aan m'n arm weggesleurd en gezegd STOP YOU'RE DRIVING ME CRAZY! Hahaha achteraf was het dus nog wel lachwekkend. Ook hadden we nog een tweede plannetje bedacht om van de Turken af te zijn. Channah en ik liepen hand in hand door de straten alsof we een stelletje waren haha. Nou je had die blikken moeten zien! Ze keken allemaal afkeurend de andere kant op xD! Dat is nou weer een mazzeltje als je niet kunt zien dat we zusjes zijn ;)!
Toch denk ik als ik nu erover nadenk, dat ik mensen eerder zou aanraden Içmeler te kiezen. Gewoonweg omdat je er wat prettiger en rustiger kan lopen ;)!

Anyways hier nog wat Marmaris pictures:
Minaretje <3! Ik vind die architectuur altijd zo mooi hè <3!
Onbekende Turkey's ;)!
(De haven).
 
Anyways, we bleven maar kort, want we hadden ook nog afgesproken eerder bij het hotel terug te komen. Dus we hebben de haven gezien, door de straten gelopen, souvenirs gekocht, lekker gegeten en daarna weer de bus terug naar Içmeler genomen =]! Maar ik ben weer een bezochte plaats rijker <3! Zeker leuk om te zien ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Hele leuke foto's en wat een grappig verhaal van jou en je zusje, ik geloof best dat dat werkt, hahaa:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Wat grappig dat jullie als stelletje gingen, super handig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten