Review: Holland's Next Top Model Goes Europe (S6, Ep1).

Yeah! De eerste aflevering met de nieuwe modellen van dit seizoen zijn weer te bewonderen! In de eerste aflevering is te zien dat Holland's Next Top Model wel een heel ander tintje heeft gekregen! Zelfs voor mij voelt het anders om te bekijken. Sowieso al vanwege de nieuwe presentatrice. Maar het is wel echt heel leuk om het juist weer eens op een andere manier te zien.

In deze aflevering maakte we kennis met de modellen en de metamorfoses kwamen al gelijk aan bod! Er waren twee groepen gemaakt en wat de meiden nog niet wisten, was dat één groep een drastische metamorfose kreeg en de andere groep slechts een paar haarpuntjes minder. Het spannende is natuurlijk altijd hoe het resultaat zal worden! Helemaal erg was het moment dat je zag, dat er een volledige staart werd afgeknipt. Ik herinner me ineens een nachtmerrie van afgelopen week, dat ik mijn lange haren kwijt zou raken omdat me moeder mijn haar zogenaamd kort wilde knippen! Brrr wat een nachtmerrie haha! Maar ja, in hun geval is het minder erg, omdat hun look alleen maar voordelen brengt voor de titel Holland's Next Top Model. Het was verbazend dat er dit keer geen tranen vielen! Wel beter, want dat betekend dat dit de eerste groep is, die zich wel heeft voorbereid op de gevolgen van dit programma.

Daarna kwam er natuurlijk gelijk een belangrijke fotoshoot en die werd gehouden op het strand. De modellen werden gefotografeerd door fotograaf Sharon Mor Yosef (Israëlische modefotograaf). Ook werd uit de foto's die gemaakt zijn gekeken naar wie de beste foto had. Dit werd gewonnen door Bo! En Lucky for Bo, ze mocht het appartementje verlaten voor een super luxe hotelsuite, waarbij zij Anke mee liet genieten van haar prijs =]!

Hier mijn persoonlijke top 3 van de shoot in elk geval ^^!

1. Bo.
Aan zee...
2. Rosalie.
Aan zee...
3. Soraya.
Aan zee...
De ochtend daarna gingen de 12 modellen ondergronds om een gave leader te maken, waarbij ze maar één kans hadden om het goed te doen! De meiden moesten één voor één gaan staan en werden zo goed als beschoten door een explosie van paars poeder. Deze beelden werden daarna versloomt en het effect dat je dan krijgt is heel gaaf en een tikkeltje mysterieus om te zien.
Aan zee...
Aan het einde van deze aflevering werd er alweer afscheid genomen van één model! Dit was helaas voor Cheyenne al zo ver. Terwijl de andere meiden naar Kopenhagen gaan, was haar avontuur al snel voorbij. Maar ze heeft in elk geval de kans gehad en aan het programma mee kunnen doen. Iets waar veel meiden sowieso al van dromen!

Hebben jullie al een favoriet of ben je er nog niet helemaal uit??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wauw, die Bo is echt een mooi meisje!
    x fashialies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, moet hem nog zien, straks maar doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa zo leuk dat het weer begonnen is! Ik denk dat Bo mijn favoriet is, sommige meisjes vond ik wel een beetje bitchy haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Looks soooooo gorgeous ^__^

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind die Bo heel spontaan en vriendelijk! Zoals gewoonlijk zitten er ook weer een paar echte bitches bij ... Ik vond trouwens nog wel dat sommigen zich behoorlijk aanstelden bij de makeovers. Als je je voor zo'n programma opgeeft, weet je gewoon dat er een grote kans bestaat dat ze je kapsel veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten