Next week: Holland's Next Top Model!

Mijn vreugde kan niet op als ik er nu aan denk, maar vanaf volgende week (26 augustus), begint mijn favoriete show weer <3! Holland's Next Top Model! Nu kan ik eindelijk weer eens daarover bloggen =D! Ik miste dat een beetje op m'n blog! Maar volgende week kunnen we weer genieten van een nieuw seizoen op zoek naar het nieuwe Hollandse topmodel =]! Ik ben erg benieuwd naar wat dit seizoen gaat brengen =]!

Hier alvast een rijtje met fotoshoots van andere Next Top Models om in de stemming te komen =D!

Germany's Next Top Model.
Britain's and Ireland's Next Top Model.
Australia's Next Top Model.
Asia's Next Top Model.
America's Next Top Model.
Aaah I'm so excited ^^! Ik hoop dat het net zo leuk is als altijd =]! Dan kan ik het weer wekelijks volgen <3!
 
Ga je volgende week ook kijken??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk om al die foto's uit verschillende landen te zien! Ik heb ook zin in een nieuw seizoen HNTM! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yaaay, leuk dat het weer begint! Ik ben wel op vakantie de 26e, even opnemen dan...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten