Last day of Turkey!

Ja, dit keer dus over m'n laatste dag Turkije! Ik heb deze keer weer een mooie vakantie gehad en ben lekker bruin geworden ^^! Ook vele lieve mensen ontmoet, die ik zeker niet zal vergeten ^^!
 
Om het een beetje af te sluiten post ik in ieder geval een nummer waar volgens mij alle Turken gek van worden (omdat het zo vaak gedraaid wordt en iedereen altijd gelijk aan dit nummer denkt als het onderwerp Turkse muziek is!). Natuurlijk heb ik het dan over Tarkan met Şımarık =]! 
Onze laatste avond hebben we bij een top restaurant gezeten, dat aan de overkant van het strand van Içmeler ^^! Echt zoveel lekkers kregen we, ik kreeg het zelf niet op xD!
Als laatste hebben we nog langs de barretjes, restaurants, shops en het mini Venetië gelopen =].
Heel schattig om te lopen en echt heerlijk dat dit het minder toeristische deel is =]! Dan kan je er tenminste lekker rustig lopen ^^!
En dit is nog ons zwembad + een deel van ons hotel ;)! Nadat we in ons hotel zaten was het afwachten tot het 2 uur s'ochtends was en zaten we dus maar wat televisie te kijken op onze hotelkamer. Echt leuk al die buitenlandse zenders =]! De Russen hebben ook een eigen muziekzender en sindsdien luister ik het nummer nu nog steeds ;)!
 
Echt een vage clip ook, het zou echt een soort Ke$ha/Lady Gaga clip zijn. Mannen met baarden, gekke dansjes, een meid die zomaar een koe staat te melken xD. Al dat soort weird stuff, but I like it ^^!
 
Bobina ft. Vintage - Na Na Na.
Helaas kwam er ook een eind aan deze vakantie en moesten we met de bus weer terug naar Dalaman Airport. Maar gelukkig kwam onze bus nog langs restaurant Maya waar hele leuke en lieve obers werken ^^! Dus wij keihard kloppen op het raam uit blijdschap, dat wij ze toch nog even zagen =]! En ineens kwamen ze allemaal tevoorschijn en vroegen ons de bus uit en helemaal blij dat we er waren ( en wij ook dat we hun nog zagen)! Dus nog allemaal even gedag geknufeld (waarbij Channah traantjes liet vallen haha). Tja, het is ook niet gek ook. We hadden zoveel fun met hun ^^! Ze waren echt heel aardig en hun missen doen we zeker!
Uiteindelijk kwamen we weer bij onze pauze plek aan, waar we aan het begin van onze vakantie ook hebben gestaan. Even de benen strekken, want we kregen een busreis van twee uur!
Op het vliegveld moesten we ook nog twee uur wachten, dus ik geloof dat we pas om 6 uur vlogen. Yeah een hele nacht opgebleven! Tja, moe was ik wel een beetje, maar zin om te slapen had ik nog lang niet =]! Misschien kan dat ook komen door de hoeveelheid cola flesjes, die ik voordat ik het vliegveld op mocht heb opgedronken. Anders moest ik me cola weggooien! Dat is toch zonde?! Dus ik heb geloof ik vijf flesjes water en cola binnen een paar seconde naar binnen gezopen xD! Ja, daarvan moet je inderdaad heel veel van naar de wc ;)!
Toen we om 6 uur volgen, was het natuurlijk ook nog 6 uur vliegen! Dus tja, we kwamen pas in de middag aan. Natuurlijk sloten we het passend "kuch kuch" af met een MacDonalds =P!
 
Ow wat had ik een vakantie depressie toen ik de grijze lucht van Nederland weer zag!
 
Hoe was jullie zomervakantie eigenlijk?? Nog naar leuke plekken geweest/nieuwe ervaringen meegemaakt ^^??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke foto's

    ik ben ook in mei naar Turkije geweest maar ik vond het toch wat minder mooi dan italie waar ik 3 weken naartoe ben geweest in juli, de natuur viel mij beetje tegen.. de zwembaden en het huisje waar wij in verbleven was prachtig..

    ik heb er ook een post van wij zaten in kusadasi en de mensen zijn wel erg lief maar opdringerig op de markten.
    Ik kies toch eerder voor Italië dan Turkije het relaxte leven is daar gewoon heerlijk, het is in Italië ook allemaal niet zo droog en in Turkije werden de geiten levend voor het restaurant afgeleverd, poten gebroken en het restaurant ingesleept..

    toen kreeg ik al echt kots neigingen maar dat zie je bijvoorbeeld weer niet in Italië, in Turkije zagen wij ook overal zwerfhonden uitgemagerd liggen..

    ik hoop dat jij in een iets betere streek zat!
    dat verschilt natuurlijk ook wel weer

    liefs
    www.rachelkromdijk.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo haha, als ik jouw verhaal zo lees ben ik blij dat ik niet in dat deel zat xD. Nee, ik zat in een prachtig stuk van Turkije waar het gelukkig heel leuk en prettig was om te verblijven. Ik verkies denk ik juist Turkije boven Italië, omdat ik van Italië altijd hogere verwachtingen heb, terwijl het dan juist saaier is. Het is veel van hetzelfde vind ik dan. Ik ben wel al 3x geweest in Italië en het heeft ook zeker wel z'n mooie plaatsen ^^!

      Verder was de natuur in Içmeler prachtig ^^! Echt zo mooi daar! Marmaris is dan weer de mindere kant vind ik persoonlijk.

      xx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten