I hate luv storys!

Haii, de laatste tijd heb ik weer aardig wat Bollywood films bekeken en dit keer sprong "I hate luv storys" er voor mij uit als leuke film om te bekijken. In de film spelen Sonam Kapoor en Imran Khan (me favo acteur <3!).
 
Het gaat er in de grote lijn over dat Simran (gespeeld door Sonam Kapoor) heel erg geloofd in de verhalen over de liefde zoals die in films in beeld worden gebracht, terwijl Jay (gespeeld door Imran Khan) echt een hekel heeft aan al die Bollywood liefde films en vind dat Simran eigenlijk in een soort droomwereld leeft. Maar Jay werkt ondanks dat hij een hekel heeft aan Bollywood films, wel bij een bedrijf dat Bollywood films maakt (hij heeft toch een baan nodig). Tijdens zijn werk komt hij dan uiteindelijk het meisje (dat hij al eens eerder had ontmoet in de bioscoop) tegen op zijn werk en moeten ze samenwerken.
 
Voor de trailer kan je kijken op Spuul.com, dit is een handige site waar je vele Bollywood films kan bekijken met Engelse ondertiteling erbij. Er zitten al veel films tussen die gratis zijn, maar als je een account maakt via Facebook (gratis) en daarna een vriend/vriendin via Facebook uitnodigt voor Spuul.com, dan kan je ook nog een week de premium films kijken ^^! Dus mocht je ge├»nteresseerd zijn zou ik het zeker eens doen, heet heeft weer een heel andere sfeer dan Hollywood films!
 
Songs:
1. Jab Mila Tu - Vishal & Shekhar ft Vishal Dadlani.
2. Bin Tere - Shafqat Amanat Ali ft Vishal & Shekhar, Sunidhi Chauhan.
3. I Hate Luv Storys - Vishal & Shekhar ft Vishal Dadlani.
4. Bahara - Shreya Ghoshal ft Vishal & Shekhar, Sona Mohaparta.
5. Sadka - Suraj Jagan ft Vihal & Shekhar, Mahalakshmi Lyer.
 
Ik hoop dat je erin net zo verslaafd gaat raken als mij (in Bollywood films, want het is echt zo leuk om meerdere soorten stylen te ontdekken). Anyways, Spuul.com is echt een aanrader om te gebruiken voor het bekijken van deze films <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten