Beyoncé onzeker?

Ja, zelfs Beyonce kan onzeker zijn. Namelijk over haar nieuwe kapsel. Zoals je op de foto al kunt zien, heeft ze haar lange lokken vaarwel gezegd en heeft ze nu een kort koppie gekregen. Maar tevreden lijkt de zangeres niet met haar nieuwe coupe.
 
Beyonce maakt zich zorgen over haar nieuwe kapsel, omdat ze o.a. bang is zichzelf niet meer te zijn op het podium. Er wordt zelfs beweerd, dat Beyonce een opdracht heeft gegeven om 40 pruiken mee te nemen naar haar eerstvolgende concert voor het geval dat ze besluit toch liever een ander kapsel te willen op het podium.
 
Anyways, wat vind je zelf van haar nieuwe kapsel??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Het staat haar zeker niet verkeerd, maar toch vind ik lang haar mooier bij haar staan. Of het is zo dat ik daar gewoon meer aan gewend ben en ik hier meer aan moet wennen. Maar ze kan het zeker hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat haar wel mooi vind ik, maar ik ben ook zo gewend aan mijn hele lange haar dat ik me wel kan voorstellen dat ze het gaat missen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten