Trouble in paradise??

Na ons Griekenland avontuur, waren we dus weer terug in Turkije. En waar kan je nou beter uitrusten dan op het strand =]!
In de avond deden we eerst weer een restaurantje pakken, waar zo'n grappig Turks jongetje was die ineens besloot verstoppertje te spelen. Ik had geen idee, dat ik goed met kinderen was, maar blijkbaar wel dus. Uiteindelijk kwam z'n moeder nog langs en zei: "He likes you". Dus dat was wel heel cute =]!
 
Later in de avond ging ik weer naar Maya's. Ofcourse voor Serhat. En eindelijk had die gozer door dat ik hem ook wel zag zitten. We hebben eigenlijk de hele avond met elkaar gedanst en het was echt heel gezellig =P. In de avond zijn we ook op het strand wezen lopen en hadden we zo'n mooi uitzicht op Marmaris. En BOEM, missie volbracht, ik had met hem gezoend =D. Toen hadden we dus ook een relatie =P. Wel was die van korte duur. In z'n enthousiasme voegde hij m'n Facebook toe en kon ik dus op z'n profiel kijken. Tussen z'n foto's stond een meisje en toen heb ik gewoon aan haar gevraagd hoe dat zat. Bleek dat hij al drie maanden met een Russisch meisje had. Nou dat Russische meisje gelijk kwaad natuurlijk op haar vriend (net als ik). Dus gelijk weer een dikke doei naar hem gegeven en het uitgemaakt, waar hij duidelijk niet blij mee was. Tja, doet vast pijn om twee keer op één dag gedumpt te worden, maar dat is wat je krijgt als je vreemdgaat. What goes around comes around.
 
Serieus, het kan met niet schelen of ik nou z'n nieuwe vriendin was of niet, vreemdgaan doe je gewoon niet. Maar ja, wel eerlijk is eerlijk, het is een ober, die werkt in het toerisme. Ik had het ergens wel kunnen verwachten. Maar dat betekend niet, dat ik dat vreemdgaan nu voor hem goedpraat. Het is gewoon het slechtste wat je kan doen en het maakt me misselijk dat mensen elkaar zoveel pijn kunnen doen. Gelukkig verpeste dit mijn vakantie niet =]. Kijk je kan twee dingen doen: erom huilen of het gewoon negeren en een leuke tijd hebben. Ik koos voor dat laatste. Geen jongen die zo is, is de tranen van iemand waard en ik hoop dat meer meiden dat beseffen. Ik wou dat jongens wat eerlijker waren naar meiden (en andersom natuurlijk ook). Gelukkig ga ik nooit verder dan zoenen, anders dan voelde ik me echt zo'n gebruikt voorwerp! Dan had ik me waarschijnlijk wel rot gevoeld. Maar happy happy, dat is niet zo =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten