The streets of Greece.

The Streets of Greece, what can I say?? Lots of cats ;). Dat sowieso haha ^^! Maar dit wordt eigenlijk meer een post waarin ik wat foto's van aparte souvenirs en straat foto's laat zien =]! Want Griekenland is een mooi land om te bekijken =]!

Zoals nu wel duidelijk is, hele bijzondere souvenirs zijn er ook te vinden xD!


Is wel grappig, me pa heet Tom en toevallig zag ik m'n vaders naam op die scooter (wat het ook mag zijn) staan ;)!

Je hebt vele straatjes die overkoepelt zijn en toevallig zagen we een gezin de hele tijd omhoog kijken. Toen wij ook meekeken, bleek er een nestje van babyvogeltjes te zijn ^^! Echt heel schattig en we kwamen ook nog eens op het moment dat de moeder hun ging voeden. Omg als die snaveltjes opengaan en ze beginnen te piepen hè hahaha ^^! Zo cute <3!


Me zusje en een butterfly ;)!

Deze tas was echt awesome! Gewoon in de vorm van een slak =D!

De mooie Griekse beeldjes =]!

Ik houd echt van dit soort straatjes <3!

Uitzicht over de stad!

Ook merk je wel dat niet alles goed onderhouden wordt en Channah besloot gebruik te maken van de situatie. Ze wilde graag een foto, waarbij het leek alsof zij het had ingetrapt xD.

Church.

Traptreden van een Art Craft huis =]! Zo leuk gedaan=P!

Ik net bij de markt vandaan waar ik een nieuw shirt heb gekocht =]!

Weggetje bij de kerk. Om de een of andere reden denk ik bij deze plek niet aan Griekenland maar juist aan Zuid-Amerika. Ik denk vanwege de kleuren. Bij Griekenland heb ik nog steeds het witte huizen met blauwe daken idee.

Maar het zijn wel mooie straatjes om doorheen te lopen ^^!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten