S.O.S.

Ik heb een huge blogger probleem nu en ik heb even hulp nodig want ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb laatst een widget toegevoegd en daardoor het ik nu een vaag probleem. In mijn lijst vol met blogs die ik volg, staat nu ook een blog die ik nog nooit gezien heb met de meest gore plaatjes! Ik ben nu ontzettend bang, dat er misschien een virus op m'n blog zit of iets anders. Dus ik wil jullie eigenlijk waarschuwen en ik hoop dat er nog niks erg gebeurd is bij jullie websites?? Als er iets raars vanuit m'n blog gebeurt, dan zou ik het graag nog willen horen. Ik heb eindelijk die widget weg gekregen maar dat duurde een uur lang en die vage site staat er nog steeds tussen. Ik hoop dat dit geen nadelige gevolgen heeft voor m'n blog, maar ik wou het even doorgeven. Als er iets raars gebeurd, dan ben ik het dus niet! Als iemand hier ook last van heeft gehad hoor ik graag hoe hij/zij het heeft opgelost.

xxx =[!

Reacties

  1. Oeh wat naar ! Je blog ziet er voor mij gewoon normaal uit ! Niks raars aan. Mischien moet je het melden bij blogger ?
    Wel erg vervelend ... Als er iets gebeurd met je blog mail ik je wel ofzo :)

    Liefs,
    Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is best vervelend! Ik heb nog niets vreemds gemerkt aan je blog, zelf heb ik dit nog niet voorgehad dus ik kan je ook niet helpen :s
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had niets door.
    Maar welke widget was het?Dan weet ik welke ik zeker niet moet toevoegen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten