Rhodos, Island of the birds??

Steeds kwamen mijn zusje en ik leuke dingen tegen in Griekenland, waaronder ook de beesies die ik nu laat zien. Veel restaurants proberen met elkaar te concurreren. En de restaurants die we uiteindelijk tegen kwamen, deden dit door overal vogels lang hun restaurant neer te zetten waar je mee op de foto mag. Wat dan wel weer handig is, is dat al die restaurant die deze actie hebben naast elkaar staan. Ik vraag me af of dat dan weer zo slim is maar ja. Mijn zusje en ik gingen er mee op de foto, maar hadden al aan het begin van de dag een mooi restaurant gevonden, waar we later wilde gaan eten. Dus die vogels konden ons niet overhalen ook wat te eten in het restaurant haha. Maar op de foto wilde we natuurlijk wel =]!
Sommige zijn wat brutaal haha!
Twee vogels, die echt niet samen kunnen gaan. Die groene joeg de rode pappagaai de hele tijd weg!
Ik lichtelijk angstig voor wat die vogel zou gaan doen. Gelukkig deden ze niks mee dan op me arm zitten haha!
Gangster pose!
 
Dit waren ze weer even =]!
 
xx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten