Poster give away!

Hey, ik was laatst me kamer aan het opruimen en ik vond m'n een mega doos vol posters weer (en ook nog in goede staat) van allerlei artiesten. Omdat ze nog in goede staat zijn, dacht ik dat het misschien wel leuk was om een give away te doen, ik heb er toch zoveel en je zal vast niet de enige zijn die bijvoorbeeld eens een Hitkrant is vergeten te kopen, terwijl je favo artiest er net in met een mooie poster instaat. Ik weet alleen niet of bloggers zoiets leuk vinden. Merendeels weet ik dat niet, omdat de meeste give aways bestaan uit het weggeven van leuke sieraden en make-up. Maar ja, ik heb zoveel posters. Ik heb ze van Justin Bieber, Bruno Mars, One Direction, Katy Perry, Britney Spears, Only Seven Left, Robert Pattinson, Beyoncé, David Beckham, Amy Winehouse en echt zoveel meer!

Maar ik moet eerst weten, zijn er mensen geïnteresseerd in een poster give away en zo ja, welke artiest/acteur/actrice?

Laat het me weten in een comment en wie weet ga ik er binnenkort een give away van doen =D!
 
xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. Ik denk dat het altijd wel leuk is om iets te winnen, maakt niet uit wat! Maar... Demi Lovato of misschien van PPL? (is niet echt een artiets maar wel awesome :3)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks voor je reactie ^^! Volgens mij heb ik er nog veel van Demi Lovato =]! Dus ik ga die er sowieso binnenkort opzetten =]!

      xxx ^^!

      Verwijderen
  2. eeejjj... Die Justin Bieber Posters zijn van mij hea!! ^^
    xx. (You know who I am) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben meer fan van bands zoals Zebrahead, Marianas Trench, Panic At The Disco...
    Ik vrees dat er van die artiesten niet zo veel posters zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten