Om op te eten??


Woesjh! In Griekenland werd het steeds leuker. Ineens kwamen we Socrates tegen. Een hele aardige Griek, die z'n eigen vissenspa bleek te hebben. Eigenlijk moest ik alleen naar het toilet, maar ineens kregen we een hele vissenspa behandeling geheel gratis en we mochten zo lang blijven als we wilde. Dat scheelde ons geloof ik wel zo'n 60 euro! We hebben er ook echt wel lang gezetten!

De behandeling is echt super leuk. Eerst worden je voeten natuurlijk schoongemaakt (voordat je het water ingaat) en daarna begint de pret ^^. Dan mag je in zo'n bak gaan en die mini visjes gaan vliegensvlug naar je voeten toe om je dode huidcellen op te eten. Omg die visjes kwamen echt overal bij me voeten haha! Het kriebelde een beetje en mijn zusje en ik hebben echt enorm kunnen lachen =]! We hadden dit ook nooit eerder gedaan, dus het was een vreemde maar leuke ervaring ^^! Ik wil ook van die visjes hebben <3! Echt super handig en goed voor je voeten ^^!

We hadden best wel mazzel, want normaal moeten klanten gewoon betalen. Maar het was zo rustig! Het was ook wel een beetje zielig voor hem, want hij heeft het geld hard nodig en haast niemand durft zo'n spa te proberen. Terwijl het helemaal niet zo eng is als het lijkt! Maar omdat het niet zo lekker loopt, moet hij  waarschijnlijk het hele jaar zonder pauze doorwerken. Ik hoop dat hij nu intussen genoeg klanten heeft, zodat hij later ook eens vakantie kan hebben. We hebben hem wel geprobeerd te helpen met klanten naar binnenkrijgen, maar vaak vonden (vooral de vrouwen) het te eng. Waar is jullie vrouwenpower??

Toch bleef hij heel lief lachen en een gezellig praatje maken. Dat is ook wel één van de leukste dingen aan vakanties. Nieuwe mensen ontmoeten, die elk hun eigen verhaal hebben. Het is vaak zo gezellig en ik vind het ook wel belangrijk om nieuwe mensen te ontmoeten. Elk persoon heeft wel iets leuks, interessants of nieuws te zeggen.

Hij was ook nog zo lief om (ook al is hij zo verlegen) ons voor de camera te vertellen hoe je in het Grieks tot tien telt =D!

Anyways we hadden het die dag heel gezellig en Socrates heeft onze dag weer een beetje extra speciaal gemaakt ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten