Nieuwe lay-out!

Ja, heel misschien herken je de achtergrond van een andere site, want het lijkt heel erg op die van de andere. Alleen heb ik deze iets aangepast. Ik moest gewoon een nieuwe lay-out. Begrijp me niet verkeerd, maar mijn oude lay-out begon een beetje op een kerstsfeer in de zomer te lijken. En ik ben zelf echt bagger slecht in bewerken, dus ik had even een basis nodig ;)! Maar de foto's erin verwerkt en die nieuwe kleuren zijn wel van mij haha xD. Alleen tja, het patroon kan je bekend voorkomen =P. Aan de andere kant, jullie gebruiken vast ook wel eens dingen van bijvoorbeeld Tumblr. ;)!

Anyways,, ik wilde het een tikkie meer zomer. Het is wel erg roze misschien?? Maar wel iets wat ik leuk vind. Ik had echt even behoefte aan iets nieuws! Ik was dit echt verplicht aan mezelf! Ik bedoel, op m'n oude lay-out heb ik zelfs nog blond haar. Dat is allang klaar! Het is jammer dat ik niet echt goede lay-out sites ken of mensen die me kunnen vertellen hoe je ze maakt of wat dan ook. Dus tips zijn altijd welkom <3!

Nu ik het over tips heb. Is dit een verbetering of is er juist iets waar ik niet aan gedacht heb in me lay-out, iets wat ik mis?? Ik zou het heel erg waarderen als ik hierin wat hulp krijg, want ik vind het echt heel moeilijk! Ik ben qua mediavormgeving en dat soort dingen nooit echt sterk geweest helaas.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. De kleuren en foto's zijn leuk
    Maar het rekt je blog nogal uit en ik heb het gevoel dat je blog ook trager is,maar dat kan aan mij liggen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel <3! Ja me blog is nu wat groter geworden qua breedte, maar als ik het kleiner maakte werd een deel van me header weggehaald =[. Dus vandaar dat het allemaal wat groter moest om het te laten passen haha ^^!

      Maar ik merk zelf niet dat me blog trager is geworden, dus ik hoop dat het niet aan me blog ligt haha. Anders moet ik daar ook weer wat voor verzinnen ;)! Laten we hopen dat het alleen even in het begin zo was ;)! Nogmaals thanks voor je reactie <3!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen
  2. Leuk! De achtergrond is prachtig en vrolijk! <3.
    Ik heb het volgens mij al ooit eerder aangeboden, maar als je ooit hulp nodig hebt met vormgeving. Ik weet er uiteraard niet alles van - was het maar zo - maar ik weet vaak genoeg om iemand een handje op weg te helpen, dus als je me nodig hebt je weet me te vinden! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks <3! Ja ik geloof ook dat je het ooit aangeboden had, maar het is alweer zolang geleden dat we met elkaar spraken! Maar Ik zal weleens wat aan je vragen als ik je hulp nodig heb =]!

      xxx <3!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten