Nagellak review, ANNY (367 most wanted)

Hello! Alweer een long time ago, dat ik dit soort nagellak posts maakte! Nu doe ik er dus weer een! Pas geleden werd ik opgemaakt bij Douglas en toen hebben ze ook gelijk m'n nagels gelakt met een leuk kleurtje ^^!
 
Het lakje is van het merk ANNY en heet 367 most wanted. Het leuke aan dit lakje is dat het via een bepaald licht een andere kleur krijgt. Het ene moment groenig en daarna lijkt het goud ^^! Het lakje dekt vrij snel, is gemakkelijk aan te brengen en als je er een top coat overheen doet blijft het kleurtje ook nog eens extra lang zitten ^^!
Persoonlijk vond ik deze nagellak erg leuk en ik heb het ook daarom maar gelijk gekocht! Voor 9.95 (euro) heb je een flesje van 15 ml! O.a. bij de Douglas te koop =]!

Laat me weten als ik nog wat informatie mis, want het is al zolang geleden dat ik dit soort posts maak haha. Ik zou tips altijd wel waarderen dus ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een mooie lak! Je mist niks hoor, goed review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beauty! Mooie foto ook. Dat hij "veranderd" van kleur in bepaald licht noemen ze ook wel een "duo chrome" lak :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten