Loving' Greece!

Aan het einde van de dag waren Channah en ik een beetje rustig aan, aan het doen en gingen we op zoek naar het restaurant =]!
Fish <3! Na ja, geen echte, maar het is dik en rond en dat vind ik leuk =D!
Eindelijk kwamen we dan toch aan in ons Griekse restaurant <3! And ofcourse namen we giros en tzatziki <3! En in Griekenland smaakt het inderdaad zoveel beter <3!
Het Griekse restaurant: ΝTINOΣ =P! Ik hoop dat ik het zo goed schrijf haha. Griekse alfabet is toch weer een tikkie anders ;)! Maar ik raad het echt aan <3! De sfeer, de kwaliteit van het eten en de snelle bediening =P! Echt een top plek om te eten =]!
Maar het lekkerste had ik denk ik toch, want ik had ook nog een Greek Salad gekozen <3! Omg, alleen die heerlijke feta al <3! Plus nog heerlijke milkshakes <3! Dit restaurant zal zeker lang in me memory blijven, want het was zo heerlijk <3!
Eigenlijk verlieten we Rhodos op het perfecte moment, want we voelden al wat druppels.
En gelukkig verlieten we dus ook Rhodos, voordat de regen echt begon te vallen. Op dat moment zaten we na wat passpoort controles weer veilig en droog in de boot =]! Op naar weg naar onze bezorgde ouders in Marmaris ^^!
Dus uiteindelijk waren we weer gauw back in Marmaris. Opzich best grappig, alsof je net van je vakantie thuis bent, maar dan toch weer op vakantie bent. Uhm, ja misschien is mijn uitleg wat vaag haha xD?? Anyways, we pakten de bus terug naar Içmeler en zagen kwamen onze ouders tegen bij een restaurant in de buurt van ons verblijf. Toen bleek dat onze ouders alweer een heel bezorgd verhaal hadden verteld aan de Turkse ober. Tja, Channah en ik konden niet anders dan erom lachen =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ziet er gezellig uit en dat restaurantje ook...leuke sfeer heeft het!

    Die vis lijkt net echt...Thnx voor je reactie..
    New blogpost: blog of the month..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten