Let's Get Dirty!

Alweer een zoveelste dag in Turkije en wat is het toch heerlijk! De perfecte temperatuur en een prachtige omgeving! Vandaag post ik wat foto's over onze boottocht naar een modderbad, wat schijnt goed te zijn voor je gezondheid!
Met z'n allen! Tja, toch vroegen we ons aan het einde af of het nou echt wel zo goed is voor je gezondheid als beweerd wordt. Bedenk je maar is, dat er tientallen boten elke dag naar zo'n modderbad gaan en dat al die toeristen in datzelfde modderbad liggen met ook nog eens een warme temperatuur. I don't know, achteraf klinkt het misschien niet zo gezond als er gezegd wordt haha. Grote twijfels. Toch neemt dat niet weg, dat het vast een grappige ervaring is.
Ma petite soeur/mijn zusje ^^!
M''n zusje en m'n trotse vader haha ^^!
Daarna kon je een warm bad in, wat net leek alsof je in een mega theekop ging liggen. Dat water was zo heet! Het verschil tussen theewater en dit water is wel, dat dit water erg stonk. Ik dacht zelf aan een riool xD. Is dat er om te zeggen haha?? Ik heb geen idee, maar het stonk! Het water komt uit een diep punt van de aarde, maar het rook echt smerig gewoon. Ik heb er wel bij gezeten, maar echt lekker was het niet met die geur.
Aan het einde van het modderbad avontuur kregen we nog wat food. Ofcourse ben ik weer moeilijk met eten. Sinds mijn werkweek Italië vanuit school, heb ik echt een soort afkeer gekregen voor pasta's zoals deze. Dus ik at alleen het brood xD. Ik heb geen idee hoe de rest smaakte haha! Tja, niet alles kan meezitten in het leven hè? Gelukkig had mijn zusje zich erg vermaakt, want ze keek erg uit naar het modderbad ^^! Ze vond het wel vies, maar een leuke ervaring =]!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuke foto's:D ben jij nou zelf ook in het modderbad geweest?
    Lijkt me niet fijn zo'n tinkend rioolbad haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, dat lijkt me heerlijk. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten