Hop up to my ship baby, I'll make you fly.


Dus hier gaat mijn blog weer verder over onze tweede stop van de bootreis. We hebben er best wel veel gehad en elk gebied had wel iets moois. Dit gebied bij Kumlubük was helemaal rustig (op een cafeetje in het begin na). En het was gewoon een soort verlaten landschap. Channah en ik besloten het gebied eens te verkennen, zonder door te hebben dat we eigenlijk in een gevaarlijk gebied liepen xD!
We maakten eerst gewoon wat foto's voor de lol. Had ik trouwens al verteld dat ik deze fringe bikini had gewonnen bij zo'n twitter give away =]??!! Ik ben er in elk geval zo blij mee <3!
Old car.
Landscape.
Vage vruchten waarvan ik de naam kwijt ben! Maar ze zijn er echt heel veel!
Close to the beach =]!
Me running.
Onze vriend Paparazzi =]! Toen as kwamen we erachter dat het een gevaarlijk slangengebied lopen. Wisten wij veel haha. Ach wat niet weet wat niet deert. We liepen zelfs door de planten en kwamen geen slang tegen. We hadden tenminste veel lol daar =D!
Daarna on our way naar de volgende stop =]! Dat was bij een klein dorpje.
Cute souvenirs! Ik had daar nog zo'n leuke zwart/neon roze sweater gekocht voor in de herfst/winter hier in Nederland. Ik denk dat ik er tegenwoordig beter aan doe om veel dikke kleren te kopen, aangezien de zon haast nooit in Nederland is. Behalve de laatste dagen dan <3!
Ik dacht eerst dat het Arabisch was, maar volgens mij bleek het al die tijd gewoon Koerdisch te zijn xD.
En als laatste laat ik nog wat zijn van onze allerlaatste stop.
We gingen naar een plaats met een privé strand =]!
De plaats met de bergen was echt mega groot, terwijl het strand heel licht was met een erg blauwe zee. Het is best wel gaaf als ik het terug kijk en zie hoe klein me vader en zusje daar eigenlijk zijn!
Haha op deze foto zie je rechtsonder nog me zusje in het water =]!
In de avond zijn we nog bij een Turks restaurantje geweest waar ik vroeg om een Turkse pizza en toen dit ineens kreeg. Haha nergens in Turkije kon ik de Nederlands/Rotterdamse/Turkse pizza vinden. Dus best wel erg, dat ik er zo achter moet komen dat we eigenlijk helemaal geen Turkse pizza's in Nederland eten xD.
 
Maar ja, have a nice day <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten