Flashback!

Woesjh, ik ben weer terug voor even! Ik post de laatste tijd niet zo veel, want ik ben druk bezig met het zoeken naar een baan en ik ben steeds op vakantie. Morgen ga ik alweer weg, terwijl ik net terug ben van me tweede vakantie haha. Dus druk, druk, druk! Straks ook nog inkopen doen voor de volgende vakantie. Ik ga maar weer eens Turks koken =]!
 
Maar nu eerst me Turkey Turkey story afmaken ^^!
De laatste keer dat ik schreef was over ons ontbijtje en vandaag heb ik nog een foto post over hoe de rest van de dag eruit zag ^^!
Één van me nieuwe leuke Turkse woorden die ik leerde. Sokak=straat! En zo heb je wel meer grappige woorden zoals Dikkat = pas op haha ^^!
Ons avondeten besloten we bij ons hotel te doen. Fonzy (een van de werknemers) vroeg of we dat leuk vonden, dus we dachten waarom ook niet =].
In de avond kregen we allemaal Turkse shows, waaronder natuurlijk ook een buikdanseres. En het leukste was dat zij allemaal mannen uit het publiek koos die mee moesten doen! Mijn pa is niet zo'n goede danser, maar het was wel onwijs grappig haha! Later moesten ook de vrouwen. Dus mijn moeder, zusje en ik werden ook uitgekozen. Haha Channah en ik kunnen niet dansen. Maar mijn moeder duidelijk wel, zij mocht het langste dansen en die Turkse obers kwamen allemaal even kijken toen me moeder aan het dansen was haha!
In de avond had mijn lieve zusje ineens enorme buikpijn die steeds erger werd. Vermoedelijk door het ijsje dat zij de dag ervoor had gegeten. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. In elk geval, geen Maya + sexy ober om te bespioneren voor mij die dag. Na ja, ik heb me vader over gehaald om toch even langs te lopen als "toevallige voorbijgangers" haha ^^! En heb dus toch nog even met Serhat kunnen praten. Ow wat was ik blij die avond haha! En daarna ging ik op me zusje passen en heb ik haar op het balkon gezet met een mini dekentje en wat te drinken. Ja ik kan wel een lieve zus zijn ^^! Ondertussen zaten we in gehele stilte naar de sterren te kijken ^^!
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Leuk verslag weer! Wat leuk dat jullie ook moesten dansen, ik kan ook echt niet dansen hahaha ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow ik kan ook niet dansen hoor! Ik ben vreselijk daarin en stond ook vast en zeker voor lul daar haha xD!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten