Baby love me back today, never ever sink my ship or sail away!

Onze eerste trip was in zicht! We zouden een lange boottocht krijgen langs het water van Marmaris =]! Mijn moeder wilde dit graag doen en zo mocht iedereen van ons een keuze laten vallen op een reisje =P! Maar vandaag was dus me moeder als eerste aan de beurt =P!
Met de bemanning was niks mis! Die jongen in dat paarse shirt oh gosh <3! xD!
Verder zaten we ook nog met de aardige fotograaf op de boot genaamd Mete Mutlu (teminste zo lazen wij het op het blaadje dat hij gaf haha). Echt heel leuk, hij gaf me nog wat fotografietips =]! En we hebben het eigenlijk de hele tijd wel gezellig met hem gehad =]! Jammer dat ik z'n facebook nooit gevonden heb! (Die hij trouwens uit zichzelf gaf, dus nee we zijn niet voor de gek gehouden hahaha xD).
Maar wel handig zo'n fotograaf, nu hoefde ik niet alle foto's zelf te maken! Anders sta ik er bijna nooit op!
Channah ook happy =]!
Op de boottocht hadden we ook nog gehoord dat we door grotten zouden gaan, maar uiteindelijk was dat maar een grot en daar gingen we niet eens daadwerkelijk doorheen! In Portugal hadden we dus wat dat betreft een mooiere reis.
Me zussie!
Onze eerste stop was al gelijk bij helder blauw water =]! En natuurlijk mocht iedereen daar even zwemmen =]!
En anders bak je jezelf bruin =P! Dat meisje erbij is alweer een nieuwe vriendin erbij =P! Ze heet Carrie en komt uit Schotland =]!
 
Anyways! Nu stop ik deze post =P! Want ik heb deze even snel gemaakt, zodat ik toch nog een beetje blijf doorposten op m'n blog. Op vakantie kan ik dit namelijk niet, want I have no internet! Dus wanneer jullie dit lezen zit ik waarschijnlijk allang in m'n vakantiehuisje =P! Maar voor nu moet ik er nog heen! Dus ik ga me klaarmaken =P! Adios <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wat een prachtige foto's! Ik zou daar ook heen willen, echt te mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten