Waking up!

Woesj, de eerste ochtend in Turkije. Voor mijn doen begon die best vroeg. Rond 9 uur, terwijl het in Turkije een uur later is, dus voor mij was het 8 uur xD. Maar ik heb het overleeft! En meestal voel je je door het lekkere weer ook wat energieker, dus gaat het allemaal veel makkelijker =]!
Ook hebben we hier de mazzel, dat er geen kleine krijskinderen zijn, want we zitten in een 16+ hotel =]! Heerlijk rustig wakker worden =]!
Mama happy ^^!
En ik nam een pannenkoek met sinaasappelsap =]! Dit was weer voor het eerst sinds tijden dat ik weer eens een ontbijt na! Meestal sla ik dit over, want ik kom pas rond 12 uur me bed uit (misschien klinkt het jou ook wel bekend in je oren haha). Verder nam ik ook sinaasappels, dus jhee ik doe eens gezond! Mag ook wel eens een keer ;)!
Daarna weer op m'n balkonnetje, drinking water =]!
 
Dus gewoon lekker rustig aan en een beetje bij het zwembad hangen ;)! Zo hoort het in een vakantie ook =D!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten