Top 10 Summer Songs!

Large
Als de zomervakantie voor de deur staat is het altijd leuk om een beetje in de stemming te komen met de juiste muziek ^^! Voor iedereen is dit anders, maar ik heb weer eens een top 10 samengesteld waarvan ik hoop dat je ze leuk vind <3!

Nummer 1 is wel een beetje voorspelbaar, maar dat komt omdat dit gewoon de zomerhit van de zomerhits is!

1. The Underdog Project - Summerjam 2003!

2. Sunclub - Boom Boom.

3. Yves Larock - Rise Up.

4. Jean Claude Ades ft. Vincent Thomas - Shingaling.

5. Nesian Mystik - Sun Goes Down.

6. Inna - Amazing.

7. Gregor Salto ft. Kaoma - Lambada 3000.

8. Supafly ft. Fishbowl - Let's Get Down.

9. R.I.O. - Shine On.

10. Mirami ft. LayZee - Summer Dreams.
Deze top 10 verschilt weinig met mijn summer tracklist van ongeveer 2 jaar terug en ik vind het toch altijd moeilijk om de perfecte top 10 samen te stellen. Sowieso vond ik de lijst van twee jaar terug ook nog super en komt er elk jaar weer een lading nieuwe zomerhits aan! 

Wat zijn jouw ultieme zomerhits, die jij graag aan iemand zou willen aanbevelen <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat een leuke nummers, kende ze nog niet allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nummers, je komt weer helemaal in de zomerse sferen, mag ook wel met dit Nederlandse weer!!

    http://fleur-stevens.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zitten echt van die Oooohhhw ja nummers bij, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten