The night is young and so are we!

Dan toch eindelijk ook eens wat meer bekijken dan alleen onze hotelkamer haha ^^! Tijd om eens te kijken wat Içmeler zoal te bieden heeft, behalve dan al die prachtige natuur =]!
 
We hadden in ieder geval een strandje met in de avond een super mooi uitzicht op Marmaris! Heel romantisch als je een lover hebt hahaha ;)!
Dit was een van onze rustige straatjes toen we het hotel verlieten. Nou moet ik wel zeggen, dat we buiten het hoogseizoen geboekt hebben, dus wie weet hoe het er in het hoogseizoen uitziet =P!
View from the beach ;)!
Mini haven ^^!
Maar al gauw kregen we honger en zochten we de straatjes weer op, op jacht naar een Turkse pizza restaurant xD. Don't blame me, I like food <3!
En toen begon de fun! We kwamen aan bij Maya (restaurant & bar). Zo fun! We wilde natuurlijk die Turkse pizza, maar dat hadden ze helemaal niet! In plaats daarvan besloten ze ons iets anders te geven. We kregen een soort in de brand gestoken brood. Uiteindelijk gingen ze dat brood opensnijden en tadaa allemaal kips en lamsvlees. Bij mij gelukkig alleen kip haha. I don't know, maar lamsvlees klinkt raar als ik het hoor, dus ik vroeg om alleen kip =P!
Ik had het zelf nooit gezien, maar ik zag dat ze bij andere mensen ook echt allemaal aparte gave dingen serveerde! Ze maakten er echt iets speciaals van ^^!
Natuurlijk kregen we er ook nog een bord bij met van alles erop en hun schepte daarna de het vlees er voor ons bij ^^!
Natuurlijk zou ik Rachelle/Katy niet zijn als ik niet weer eens me ogen van een ober niet kan afhouden xD. Me moeder zit er op deze foto naast. Ik viel als een blok voor de Turkse ober Serhat. Ja, ik ben echt een vaag persoon. Op de eerste dag al hahaha!
 
En volgens mij zag hij me ook wel zitten, want hij deed zo'n versiertruc geloof ik. Je weet wel, die ene dat jongens schattiger zijn als ze leuk met kinderen omgaan. Die deed hij namelijk ook en hij zei iets tegen dat kind in het Turks wat ik niet verstond. Maar aangezien ik onzeker ben, denk ik altijd dat het negatief is xD. Anyways, leuk geprobeerd, maar hij wist duidelijk niet van mijn hell-reis naar het hotel toe (met die krijsende kinderen in de bus). Haha ik had het die dag echt wel gehad met kinderen xD.
 
Maar hij had een leuke puppy face, dus ik viel sowieso wel voor hem xD.
 
Ik weet nog dat ik zonder aarzelen al bij de eerste minuut zei: "IK GA VANAVOND ECHT NIET DANSEN HOOR!" Want ik kan echt totaal niet dansen. Maar je raad het waarschijnlijk al, die ober vroeg me om te dansen en ik kon nu geen nee zeggen, want anders leek ik zo'n saaie theemuts xD. Dus hopla daar stond ik dan iets wat nerveus op de Macarena, Saturday Night en weet ik veel wat er allemaal nog meer gedraaid werd te dansen. In elk geval had ik er nu weer een ervaring bij, die ik normaal nooit zou doen: dansen in het openbaar met totale vreemden! Serieus al die obers gingen helemaal los daar haha ^^!
En al het leuke ging lekker door! Happy Hour @Maya's =D! Ze bleven ons maar "Sex On The Beach" drankjes geven joh! Ik had het eerlijk gezegd nog nooit op, maar het was wel lekker en ze zien er zo gezellig uit ^^!
Nou, ik denk dat je me wel gelooft als je leest dat ik deze avond geslaagd vond ^^! En hoe alles verder gaat lees je later =]! Ik zal deze avond in elk geval niet meer vergeten!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. wauw super mooie foto's katy! xoxo http://ingedeer.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super mooi uit...heerlijk z'n zonnige vakantie..
    Bedankt voor je reactie

    New blogpost: beauty tips voor ontharen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely photos! It looks like you had so much fun and food ^_^ !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten