Reasons to love being alive.

Soms zie je het even niet meer zitten (heel begrijpelijk, ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben, waarvan bij de een natuurlijk erger dan bij de ander). Maar toch. Mocht je wat happiness willen opzoeken of gewoon effe aan iets vrolijks denken dan heb je in elk geval de Tumblr:  ReasonsToLoveBeingAlive!

Enjoy:
Soms vind ik de dingen op "Reasons to love being alive" iets te ver gaan. Want ik denk niet dat je iemand zomaar hoort zeggen dat hij/zij blij is om te leven, want er bestaan kaarsen, maar het idee is leuk hahaha xD! Het gaat erom dat je het leuke gevoel hebt, dat je erbij voelt en dat het je een beetje opbeurt ^^! Dus ik hoop toch dat  je het leuk vond <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. superleuke en positieve blogpost! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great post, my love.

    Have a great weekend!

    Nicole

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten