Personal life.

Personal writing vandaag, want daar had ik zin in ^^! Zoals je al ziet is m'n haar ingevlochten.  Omg wat kan dat pijn doen! En als je dik haar heb, duurt het ook nog eens extra lang. Maar ik laat het nog een tijdje zo zitten =P! Sorry voor het make-up loze trouwens xD. Ps. dat kale plekje ertussen op de foto zal wel door het licht komen, want voor zover ik weet ben ik niet kalende xD! Maar ja, het zit er nu nog strak in en binnenkort doe ik ze eruit en heb ik boem veel krullen =D! Ik ben daar altijd helemaal weg van haha. Alleen ik heb het nog nooit gezien met bruin haar, omdat ik voorheen natuurlijk een blondje was =P!
 
Anyways op m'n examen resultaat nachtmerries na gaat het wel goed xD. Ik heb serieus zoveel nachtmerries over die examens. M'n eerste ging over dat ik m'n ene examen  had gehad en dus even thuis een pauze hield. Ik fietste naar huis en toen ik eindelijk thuis was hield ik de tijd niet meer in de gaten. Toen ik naar school ging had ik m'n examen allang gemist! Oh my god, wat een rot nachtmerrie was dat. M'n tweede nachtmerrie was dat ik voor Frans een 4 had en voor aardrijkskunde een 5, waardoor ik net gezakt was op 1 punt! Dus nee, mijn dromen de laatste tijd zijn niet zo fun!
 
Wat wel weer leuk is, ik heb een nieuwe headphone! En dit is een van de beste sinds jaren qua geluid! Het grappige is, dat ik deze bij zo'n goedkope winkel als Action heb gekocht. Maar echt, deze headphone kan hard en met een goede kwaliteit van geluid. Dit scheelde weer twee jaar zoeken =P!
 
Ik hoop dat jullie ook van je tijd aan het genieten zijn?? In elk geval drop ik weer eens wat K-Pop:
 
4Minute - What's Your Name itunes, music, note, sound, tone icon
Hope you enjoyed <3!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten