My 19th Birthday!

Alweer een tijdje niet geschreven, maar ik ben van m'n vakantie aan het genieten en had ook gisteren wat problemen met mensen die auto's aan het slopen waren in de avond. Toevallig zag ik het! In elk geval is één van de twee jongens bij het politiebureau. Alleen door het Nederlandse strafsysteem zal hij er wel weer met wat makkelijks vanaf komen...
 
Anyways, ik had op de 29ste van mei mijn verjaardag gevierd. Er kwamen ongeveer 30 mensen (volle bak dus) en het was heel gezellig ^^!
Ik startte me birthday om 18:30 en had de drank in elk geval klaar xD! Dit keer niet zulke sterke drank, want vorig jaar was er een meisje in m'n groep die zoveel sterke drank had gezopen, dat ze in m'n vaders auto had gekotst ... xD. Tja, dat kon me pa niet waarderen, dus dit jaar moest anders. Op de Vieux, Jägermeister en Martini na, was het allemaal van die standaard niet zo sterke maar wel lekkere drank (en natuurlijk voor de non-alcoholisten cola, 7-up, cassis, fanta, you know it) ^^!
Playing with ballons xD.
Party hahaha xD!
DJ stuff, van DJ MXT (oftewel onze nieuwe afrojack: MARC ^^)!
Finally! Ik heb me vuur korf =D! Ik wilde zo'n ding altijd al hebben ^^! We hebben er diezelfde avond nog knakworstjes in gedaan en het was volgens iedereen goed te eten hahaha ^^!
Singing by the fire ^^!
Us jumping =]!
DJ MXT!
Na wat jumpen, gangnamstylen, hakken, polonaises en weet ik het allemaal was het over en was alles op =P!
Boeddha kaarsen van me ma, waarbij ik de wierook stokjes, die ik voor me birthday kreeg (van me tante) bij deed ^^!
 
Ik heb veel leuke cadeaus gehad, voornamelijk ook geld =P. Maar ook van de grappig dingen als glazen die licht geven, van die dingen met Bitch Is Sleeping, maskertjes, nagellak, een super gave Canon lens mok, chocola en al dat soort dingen ^^! Het was in elk geval super en op wat gemorste glazen na, totaal geen problemen gehad. Gelukkig ook maar! Dat is weer goed voor m'n pa z'n hart hè haha xD!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. ziet er ontzettend gezellig uit! Haha beter dat je wat minder drank had, kotsende mensen moet je niet hebben ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten