Little room tour!


Yeah, aldus de night. Maar first nog een view in een van de schoonste hotelkamers die we ooit hebben gehad met uitzicht op een (penisvormig) zwembad =D! Ja, geef toe, het heeft iets weg van een penis toch xD. No offense, maar ik vraag me af wat er door die architect z'n hoofd ging toen hij dit zwembad ontwierp haha xD!

Ook is het mooi tussen de bergen gelegen. En ook al zaten we tussen de bergen, in de ochtend, middag en avond hadden we nog veel zon. De foto van hierboven is geloof ik rond 21:00 gemaakt. Hoe anders dan in Egypte, waar de zon al om 19:00 weg is!

Maar ja, onze chambre! Schoon, ruikt normaal, geen ongedierte, koffie/theeapparaat, een televisie met zender uit Nederland en het buitenland, airco, een schone douche, kast, balkon en magische shampoos die echt wonderlijke dingen met je haar doen <3! Die gingen dus echt mee naar Nederland haha =]!
Onze douche had ook drie soorten manieren om het water eruit te laten komen. Twee douchekoppen en nog in de muur allemaal van die mini douche dingetjes waar ook water uit kan komen. Alleen ik ben zo a technisch, dus ik heb niet uitgevonden hoe dat werkte xD.
Au revoir zonnetje!
Toen we aankwamen werden onze spullen overigens nog door zo'n aardige Turkse gozer (waar je zeker even langer naar wilt kijken ;)) naar boven gebracht =]!
Het hotel vanaf de voorzijde =P!
 
Laters weer meer ^^!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

Een reactie plaatsen

Populaire berichten