Geslaagd!


Yeah! Net terug van vakantie + ik ben geslaagd voor m'n havo! Ik heb één 6 voor aardrijkskunde en voor de rest alleen maar 7ens en nog één 8 =D! Ik ben er enorm trots op, want ik wilde dit diploma al vanaf dat ik één middelbare school moest kiezen.

Bijna iedereen werkte mij vroeger tegen, want ik zou TE DOM zijn, het niet aankunnen, niet kunnen omgaan met mensen in een grote school blahblahblah. En dat van te dom zijn en een grote school niet aankunnen, werd vooral door m'n basisschool gezegd. sterker nog, toen ik bij mijn cito op mavo werd getest, had mijn lerares mij bij kader opgeschreven!!! Gelukkig stond mijn familie voor mij op en kreeg ik me "juiste" niveau terug. Maar dat benadelen dat bij mij altijd door De Klinker werd gedaan, maakte me altijd zo boos, want ik wist van binnen altijd wel dat ik de havo WEL aankon en dat een  grote school voor mij geen probleem zou zijn! Mijn middelbare school was dan wat eerlijker, maar hun lieten me nog niet gaan, omdat ze bang waren dat ik het niveau niet aankon en ze vonden het beter als ik in elk geval al een mavo diploma op zak had.

Nou ik heb mijn basisschool één dikke vinger gegeven hoor!!! Voor dit examen begon ik zelfs te laat met leren en ben geslaagd. Bovendien zijn de exameneisen dit jaar ook nog eens verscherpt! Wat nou te dom?? Ik heb het diploma mooi binnen! Dit bewijst maar weer dat je niet naar anderen moet luisteren. Als je gelooft en weet dat je het aankan, moet je er gewoon voor vechten en laten zien dat je het wel kan! Ik hoop dat iedereen dat blijft naleven en niet als een niemand naar andermans advies luistert. Als je zeker bent van je zaak, moet je die kans gewoon pakken! I believe in you!

Ook is mijn zusje geslaagd en daar ben ik ontzettend opgelucht mee, want bij haar was het een groot twijfel geval vanwege hoe ze er toen voorstond met haar cijfers. Maar ze heeft er hard voor gewerkt en ik ben trots op haar <3! Ze heeft het goed gedaan en nu ook een mooi diploma op zak ^^!
Wij zijn er ontzettend blij en opgelucht mee en ik hoop er later me voordeel mee te doen ^^! Zijn er nog geslaagden op m'n blog toevallig ^^??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat fijn dat je gelsaagd bent, bij mij wordt er ook vaak gezegd dat ik dom ben hahaa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!
    Ik begin pas deze dinsdag aan mijn examens (België)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat belachelijk van je basisschool!
    Super goed van je cijfers en gefeliciteerd natuurlijk! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten