Will.i.am werkt samen met K-Pop artiesten!

Wie vroeger de Black Eyed Peas luisterde weet natuurlijk wel over wie ik het heb als ik Will.i.am zeg ^^! De zanger heeft pasgeleden een nieuw album gemaakt met o.a. samenwerking met Justin Bieber, Miley Cyrus, Britney Spears, onze eigen Afrojack en jawel met 2NE1! 

Als je mijn blog vaak volgt op K-Pop of het zelf al luisterd dan denk ik dat je de groep 2NE1 al kent ^^! Zelf had ik een tijd terug eens over ze geblogd met het nummer "Lonely". Sowieso een heel leuk nummer =D!

Maar nu heeft Will.i.am met 2NE1 samengewerkt aan het nummer "Gettin' Dumb" voor z'n nieuwe album =]! Overigens deed Apl.de.ap ook mee aan dit nummer. Veel K-Pop fans waren natuurlijk enthousiast bij het zien van de naam 2NE1 in de tracklist en zo ook ik =]! Ik heb dit nummer, dus gelijk geluisterd en ik vind deze nu al super <3!

Kijk en oordeel zelf zou ik zeggen ^^!
Is it your cup of tea??

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten