What's up Içmeler!

flag, of, turkey icon
Woejsh, mijn examens achter de rug en dat betekend één ding! Ik ga weer eens op vakantie <3! Dit jaar ga ik naar het enigste land in de wereld dat op twee continenten ligt: Turkije! En ik ga naar het Aziatische deel van Turkije: Içmeler!
 
Dit jaar ben ik dus niet alleen voor het eerst in Turkije, maar ook nog eens voor het eerst in Azië! Heel cool, maar ik vraag me af hoe Aziatisch dit continent dan ook daadwerkelijk is. We gaan het in elk geval zien ^^!
 
Ik weet dat ik vroeger als klein kind eigenlijk altijd al naar Turkije wilde, want iedereen ging altijd naar Griekenland en Turkije behalve ik xD. Nu ga ik dus eindelijk en ik hoop nu voor het eerst een echte Turkse pizza te scoren <3!
 
Ook vliegen we met Onur air (een Turkse vliegmaatschappij). Ik ben tot nu toe alleen met Martin Air (Venezuela), Transavia (Barcelona, Albufeira) en ArkeFly (Hurghada). Alleen toen ik wat opzocht over Onur Air kreeg ik deze foto:
Hahaha enkele rit dan maar xD?? Dit is niet echt geruststellend xD! Thanks dad!!!
Maar ik zoek nog typisch Turkse dingen om daar te zien of te eten of wat dan ook. Heeft iemand een aanrader voor me??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Wat leuk! Ik ga ieder jaar naar Istanbul.. ben nooit in Marmaris geweest dus ik kan je daar niets over zeggen. Maar ik geloof dat je overal in Turkije in ieder geval heerlijk kan eten en genieten van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi, dat komt goed uit, want I LOVE FOOD <3! Veel plezier in Istanbul alvast ^^! Mijn zus is daar weleens geweest en ik zou het ook best willen <3! Istanbul moet wel heel mooi zijn, want als je er ieder jaar heen gaat klinkt het veelbelovend ^^!

      xxx Katy ^^!

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten