Only Teardrops won the Eurovision Song Contest 2013!

Well, this wasn't really a surprise, was it ;?)! She really deserved to win this year so I'm very happy for Emmelie de Forest <3!
 
It was an exciting evening with lots of good acts =]! Denmark won with 281 points!!! On second place was Azerbaijan (243 points) and the third winner was Ukraine (214 points)!
Denmark: Emmelie de Forest
Emmelie de Forest is a 20 year old singer from Denmark! And ofcourse her is the song + the lyrics ^^!
Emmelie de Forest - Only Teardrops:
 
The sky is red tonight
we're on the edge tonight
no shooting star to guide us

Eye for an eye
why tear each other apart
please tell me why
why do we make it so hard
look at us now
we only got ourselves to blame
it’s such a shame

How many times can we win and lose
how many times can we break the rules
between us
only teardrops
How many times do we have to fight
how many times till we get it right
between us
only teardrops

So come and face me now
here on the stage tonight
let’s leave the past behind us

Eye for an eye
why tear each other apart
please tell me why
why do we make it so hard
look at us now
we only got ourselves to blame
it’s such a shame - tell me

How many times can we win and lose
how many times can we break the rules
between us
only teardrops
How many times do we have to fight
how many times till we get it right
between us
only teardrops

What’s gone between us
has come between us
only teardrops
What’s gone between us
has come between us

How many times...
 
And for The Netherlands: Dit jaar zijn we na 9 jaar op de 9e plaats in de finale gekomen =P! Dat is ook wat waard! Dus het was een super Eurovision, wel jammer dat veel landen (inclusief Nederland) meedeed aan die buurlanden vriendjes politiek! Maar ik ben blij dat het geen negatief effect heeft gehad op de uitslag, want het is naar mijn mening eerlijk dat Denemarken heeft gewonnen. Denemarken had, voor zover ik bij anderen zag, ook de meeste fans. Dus gelukkig is de winnares terecht ^^!
 
But for which country where you?? I ofcourse was for Denmark <3!
 
xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. het is echt terecht dat Denemarken gewonnen heeft, ze hadden echt een super leuk liedje! Al had ik wel verwacht dat Nederland wat hoger zou komen dan 9, dus eerder in de top 5 ofzo, maar toch super goed gedaan door Anouk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten