Mere Brother Ki Dulhan!

Yeah me eerst Bollywood film en ik ben onwijs enthousiast! Ik snap niet waarom ik niet eerder Bollywood keek en me beperkte tot alleen Hollywood! Ik heb ook al gelijk mijn favoriete acteur en actrice uit de Bollywoodscene gevonden <3! Namelijk Imran Khan en Katrina Kaif <3!


Bollywoodfilms zijn vergelijkbaar met musicals, maar dan in Hindi en qua stijl toch net even iets anders. Vooral als het over liefde gaat is het super mooi om naar te kijken <3! Ook heb ik sinds tijden weer eens gelachen om een film!

Trailer:
 
De film gaat dus over een stelletje die uit elkaar gaat. De jongen van het stelletje (Luv) vraagt als gevolg hiervan aan zijn broer om in India de perfecte echtgenote te vinden om mee te trouwen. Zijn jonge broertje Kush reist door heel India om haar te vinden en hij vind haar uiteindelijk ook! Ze heeet Dimple en is beetje een rebels meisje die hij nog van vroeger kende.
 
Tijdens het regelen van de trouwerij komen Kush en Dimple erachter dat ze verliefd op elkaar zijn geraakt en dat Kush dus valt op de toekomstige vrouw van z'n broer! En hoe ze zich hieruit proberen te redden zorgt voor allerlei grappige momenten waarbij je moeilijk je lach in kunt houden ^^!

Soundtracks:

1. Mere Brother Ki Dulhan - Krishna Beura ft. KK.
2. Dhunki - Neha Bhasin
3. Choomater - Benny Dayal ft. Aditi Singh Sharma.
4. Isq Risk - Rahat Fateh ft. Ali Khan.
5. Madhubala - Ali Zafar ft. Shweta Pandit.
6. Do Dhaari Talwaar - Shahid Mallya ft. Shweta Pandit.

Kijk jij weleens Bollywoodfilms <3??

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Ik kijk echt nooit van dit soort films, maar dat moet ik nu wel echt gaan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten