Koninginnedag/avond.

Gisteren was het natuurlijk Koninginnedag en buiten dat ik heb opgetreden in Goeree-Overflakkee met de steelband, ben ik in de avond ook nog met mijn familie naar Rotterdam geweest voor het vuurwerk!
In de middag na het steeldrummen namen we nog effe wat oranje food <3!
 
Het was weer super leuk ondanks de kou in de avond haha ^^!
Haha ik heb nog nooit zo veel verschillende ISO's, sluitertijden enz. gedaan in zo'n snelle tijd xD. Maar het is wel leuk om de verschillende soorten beelden te krijgen ^^!
 
Volgende keer (als de foto's nog binnenkomen) post ik nog wel over het steeldrummen van die dag ^^! Het was in elk geval een leuke dag en ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad ^^!
 
Hoe hebben jullie Koninginnedag doorgebracht??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Mooie foto's! Ik heb een leuke Koninginnenacht gehad en overdag een beetje uitgebrakt op de rommelmarkt in Nijmegen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat vuurwerk..
    Ik heb thuis tv gekeken en in mijn dorp gebleven..
    Check mijn nieuwste blogpost over q-day. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi gelukt inderdaad, deze foto's! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie en leuke foto's! Dat vuurwerk is gaaf! :) Hopelijk heb je het leuk gehad! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste foto is echt mooi! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten