Gothic!

Haii ^^! Vandaag wilde ik eens een post over de stijl van gothics doen. Een van mijn beste vriendinnen is gothic en buiten dat is er vaak een vooroordeel over dat de stijl bijvoorbeeld eng is. Ik wilde dus de uitdaging aan gaan om een gothic inspiratie post te maken om te kijken of ik "eng"of "raar" kan veranderen in "gaaf" of "mooi" =]!
Dat waren ze weer ^^! Ik heb er toch een paar tussen gevonden, die ik qua stijl eigenlijk wel leuk vond. Al is het niet een stijl, die ik zelf zo zou doen, vind ik er toch wel een paar verassend leuke tussen zitten ^^!
 
How do you feel about the style gothic?? Are you one, if so, why you like it ^^??
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Nee nog steeds niet mijn ding, ik draag niet zo heel veel zwart ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zou nooit mijn stijl worden, maar sommige foto's zijn best leuk en ik ben er zeker niet 'tegen' of zo. Als een vriendin gothic zou worden, zou ik het ook gewoon accepteren. Iedereen mag zijn wie die wil zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was een klein jaar helemaal geobsedeerd door goths, en nog steeds vind ik ze erg leuk, alleen gaat mijn stijl iets meer de emo kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel mooie stijl, behalve cyergoth's die vind ik minder ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ik vind het meeste echt heel erg mooi.
    (Alleen soms misschien iets te veel van het goede)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. <3 goth stijl :)
    Mijn laatste inspiratie:
    http://www.fashioo.nl/images/set/583x490/129_Gothic_stijl__zwart_jurk_met_leggings_en_pumps.png

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik wil mezelf graag kleden als een gothic, maar dat mag ik pas als ik uit huis ga. Dus dat ben ik ook van plan te doen, omdat ik het heel erg kunstzinnig vind.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten