Ezzay Ansak!

Waarschijnlijk als je de titel leest heb je geen idee waar de tekst over gaat! Ook niet zo raar, want dit is de titel van een Arabisch nummer. Ik luister niet veel Arabische muziek, maar vroeger keek ik Holland's Got Talent en daar was toen een mannelijke buikdanser. Hij danste op een nummer wat mijn aandacht trok en sindsdien luister ik naar de muziek van Haifa Wehbe ^^!
 
Ze is een zangeres uit Libanon en zoals je op de beginfoto ziet niet vies van dure kleding (zoals die topje van swarovski <3)! Verder is ze ook model en actrice. Ik vind haar in ieder geval heel mooi en ze maakt leuke muziek =P!
Ik wilde het weleens delen, omdat ik het persoonlijk ook leuk vind om muziek te luisteren die over het algemeen nog niet zo bekend is op de Nederlandse televisie ^^!
 
Luister jij weleens Arabische muziek, zo ja, welke artiest <3??
 
xxx Katy ^^! 

Reacties

  1. echt een leuk nummer! Ik luister nooit nummers uit Arabische landen, maar dat moet ik wel eens doen :) is leuk voor de afwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten